“Utrolig bra service”
Anmeldelse av Elia Greek Taverna

Elia Greek Taverna
Vurdert som nr. 16 av 44 Restauranter i Lillestrøm
Anmeldt 5. august 2021

Var her og spiste lunsj og det ga mersmak. 2 dager etterpå skulle vi ta med hele familien på middag. De hadde ingen ledige bord når jeg sjekket på nett men ringte og de fikset. Det var stapp full korona full) restaurant, med 2 utrolig flinke kelnere som hadde full kontroll. Maten kom fort, de var alltid tilgjengelige tross masse gjester, og store smil. Maten var som den skal være på en ekte gresk restaurant. Absolutt ett plaster på såret å gå på Elia og spise nå som man ikke får reist til Hellas. Og ikke minst hyggelige priser. Vi kommer garantert tilbake

Takk, Q1813SZelisabethm

Anmeldt 31. juli 2021

Fint sted med god mat! Hyggeligere inne en kald vinterdag enn ute på en varm sommerdag, men begge deler kan anbefales. Maten er god, uten at det blir noe ekstraordinært, men for all del nærmere 5 enn 3. Anbefales!

Takk, Tore1970
Anmeldt 19. juli 2021 via mobile enheter

Kjempegod service og nydelig mat!
Vi var 2 par ute for å få i oss en bedre matbit og noe godt i glasset.
Vi bestilte Mix Grill og Gyros.
Mix Grillen var helt ypperlig, her får man alle smaker fra menyen og alt var mørt med nydelig smak.
Fikk også ett godt tips til rødvin som vi nøt alle mann.
Vi kommer gledelig tilbake.

Takk, allanwL589OT
Anmeldt 7. juli 2021 via mobile enheter

Var der med to venner, og ble veldig positivt overrasket. Spiste en tre-retter med masse deilig variert kjøtt som hovedrett. Etter er par tiår med massivt inntog av asiatiske restauranter føltes det underlig eksotisk å spise gresk mat igjen. Elia leverte med hyggelig personale, utrolig god mat, og er trivelig lite lokale. Anbefales på det sterkeste.

Takk, HavardHa
Anmeldt 1. juli 2021 via mobile enheter

Veldig god mat, hyggelig atmosfære, bra priser og super service. Store porsjoner, virkelig verdt hver eneste krone. Anbefales på det sterkeste.

Takk, lonemolsen

Reisende som så på Elia Greek Taverna, så også på

Har du vært i Elia Greek Taverna? Del dine erfaringer!