“Gresk perle i lillestrøm”
Anmeldelse av Elia Greek Taverna

Elia Greek Taverna
Vurdert som nr. 16 av 44 Restauranter i Lillestrøm
Anmeldt 27. august 2021 via mobile enheter

God service og mat som smaker som i Hellas. Betjeningen er hyggelige og hjelpsomme. Vi har vært her flere ganger og skal fortsette og besøke denne Greske perlen i Lillestrøm

Takk, syvera

Anmeldt 10. august 2021

For en herlig opplevelse !
Maten var fantastisk, bedre mat enn i Hellas.
Betjeningen var utrolig service minded og jeg kan ikke vente med å komme tilbake !

Takk, 874beateh
Anmeldt 5. august 2021

Var her og spiste lunsj og det ga mersmak. 2 dager etterpå skulle vi ta med hele familien på middag. De hadde ingen ledige bord når jeg sjekket på nett men ringte og de fikset. Det var stapp full korona full) restaurant, med 2 utrolig flinke kelnere som hadde full kontroll. Maten kom fort, de var alltid tilgjengelige tross masse gjester, og store smil. Maten var som den skal være på en ekte gresk restaurant. Absolutt ett plaster på såret å gå på Elia og spise nå som man ikke får reist til Hellas. Og ikke minst hyggelige priser. Vi kommer garantert tilbake

Takk, Q1813SZelisabethm
Anmeldt 31. juli 2021

Fint sted med god mat! Hyggeligere inne en kald vinterdag enn ute på en varm sommerdag, men begge deler kan anbefales. Maten er god, uten at det blir noe ekstraordinært, men for all del nærmere 5 enn 3. Anbefales!

Takk, Tore1970
Anmeldt 19. juli 2021 via mobile enheter

Kjempegod service og nydelig mat!
Vi var 2 par ute for å få i oss en bedre matbit og noe godt i glasset.
Vi bestilte Mix Grill og Gyros.
Mix Grillen var helt ypperlig, her får man alle smaker fra menyen og alt var mørt med nydelig smak.
Fikk også ett godt tips til rødvin som vi nøt alle mann.
Vi kommer gledelig tilbake.

Takk, allanwL589OT

Reisende som så på Elia Greek Taverna, så også på

Har du vært i Elia Greek Taverna? Del dine erfaringer!