“Koselig atmosfære”

Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Middag, Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Middag, Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 7. november 2018

Alltid god mat på Casa Mia, servitørene er oppmerksomme og smilende.
Vi fikk servert burger og fiskesuppe. Nydelig.

2  Takk, 457eva1949

Anmeldt 27. oktober 2018 via mobile enheter

Det er sjeldent man får en såpass god opplevelse på en restaurant i Norge! Her var ALT perfekt! Vi kom inn i varmen, ble umiddelbart tatt godt i mot og fikk et bord. Servitøren kunne virkelig sitt yrke, timing og kundekontakt var perfekt. Maten var eksepsjonelt god! Når vi var på vei ut fikk vi en varm takk for nå fra alle ansatte. Er du i Lillestrøm? Ikke nøl med å dra innom dette stedet.

Takk, scottnicholas
Anmeldt 25. oktober 2018

En perle av et spisested som mange flere i hovedstaden burde få øyene opp for, kun en kort togtur unna. Ligger like ved togstasjonen i Lillestrøm. Har en fantastisk lunsjmeny, med italiensk hovedvekt. Vi prøvde en indrefilet med løk og speilegg, og fikk en utrolig mør og stor biff som hadde fungert helt fint som middag, med gode frites ved siden av. Mye å velge mellom, trivelig lokale med bilder av italienske/amerikanske filmhelter på veggene. Rask servering. Men det blir for fullt og det kan lønne seg å bestille bord.

Takk, Tor W
Anmeldt 21. oktober 2018 via mobile enheter

Jeg og min kone hadde bestilt bord her.Vi kom 30 min før vi hadde bord.Og selvfølgelig så gjestfri som de alltid er fikk vi bordet før.Man blir tatt i mot med åpne armer og ønsket hjertelig velkommen.
Vi spiste hver vår forett som var scampi og kamskjell. Forett 2 var Bruchetta.
Jeg spiste okse indrefilet med 3 sauser.Min kone spiste hjort og vi avsluttet det med å dele en sjokeladefondant.
Alt var bare helt perfekt og prisene er absolutt helt innafor.
Anbefaler dette stedet på det sterkeste ,passer alle anledinger

Takk, kentm176
Anmeldt 7. oktober 2018 via mobile enheter

Biff til hovedrett var god! Deilig smak og god bernaise. De gjør det relativt enkelt noe som jo er typisk italiensk, imidlertid sitter man igjen med at mange hovedretter er variasjoner av mye av samme basis ingredienser oh tilbehør noe som gjør at maten ikke er på det øverste nivået. Smakfull god mat, men teknisk relativt enkle retter og presentasjoner. Dette er forøvrig bagateller. Den store skuffelsen lå i desserten. Fikk servert is som var langt unna god italiensk standard og utrolig enkelt ånlettvunt presentert. Noen kuler is som for min del likesågodt kunne vært Henning Olsen eller diplom is servert med noe knuste biter av tørr og kjedelig kjeks av noe slag. Elendig dessert !

1  Takk, jono783

Reisende som så på Casa Mia | Ristorante | Cucina Italiana, så også på

Lillestrøm, Skedsmo

Har du vært i Casa Mia | Ristorante | Cucina Italiana? Del dine erfaringer!