“Smil og god service😊”

Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Frokost, Levering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Frokost, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 15. desember 2018 via mobile enheter

Da vi kom inn gjennom døren tok alle ansatte øyekontakt og smilte. Vi følte oss velkommen fra første stund. Ypperlig service, bra priser og god mat. Hit kommer vi garantert tilbake! Anbefales varmt!

1  Takk, 538gunnp

Anmeldt 10. desember 2018 via mobile enheter

Super fornøyde etter vårt besøk her på Casa Mia, hovedrett og dessert, begge deler var fantastisk, men må dra frem spesielt desserten, crêpes, den beste jeg noen gang har smakt! Casa Mia får terningkast 6 av oss!

Takk, janingeb2018
Anmeldt 10. desember 2018 via mobile enheter

Strålende fornøyde etter vårt besøk på Casa Mia! Hovedrett og dessert til 5 pers, alle like fornøyde både med mat og service. Anbefales på det sterkeste!

Takk, IdaEmiilie
Anmeldt 24. november 2018

Trivelig måltid på Casa Mia med en mindre vennegjeng. Flere av oss valgte viltkjøtt til både og/eller forrett og hovedrett, og det er noe av det beste jeg har spist! Hyggelig, rutinert personale og passe rask servering også med smekkfull restaurant. Rikelige porsjoner også!

Takk, lillestrom2
Anmeldt 17. november 2018

Vi bestilte pasta og pizza. Begge deler smakte nydelig med deilig saus. Sjokoladefondant til dessert smakte litt lite.Trege til å spørre om dessert og til å komme med regningen, men veldig hyggelige. Hadde det vært påfyll av vann, og litt sukker,en liten kjeks eller en aldri så bitteliten sjokolade til min manns enslige kaffekopp som dessert, så ville det ha vært "ypperlig"!!!

1  Takk, roma90

Reisende som så på Casa Mia | Ristorante | Cucina Italiana, så også på

Lillestrøm, Skedsmo

Har du vært i Casa Mia | Ristorante | Cucina Italiana? Del dine erfaringer!