“Fantastisk”

Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Middag, Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Middag, Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 19. desember 2018 via mobile enheter

Fantastisk mat og service! 4 kollegaer som alle var superfornøyde. Min kveite, breiflabb, scampi og kamskjell-rett var uforglemmelig. Det samme var biffene til gutta. Kommer gjerne igjen!

Takk, kristivl

Anmeldt 15. desember 2018 via mobile enheter

Da vi kom inn gjennom døren tok alle ansatte øyekontakt og smilte. Vi følte oss velkommen fra første stund. Ypperlig service, bra priser og god mat. Hit kommer vi garantert tilbake! Anbefales varmt!

1  Takk, 538gunnp
Anmeldt 10. desember 2018 via mobile enheter

Super fornøyde etter vårt besøk her på Casa Mia, hovedrett og dessert, begge deler var fantastisk, men må dra frem spesielt desserten, crêpes, den beste jeg noen gang har smakt! Casa Mia får terningkast 6 av oss!

Takk, janingeb2018
Anmeldt 10. desember 2018 via mobile enheter

Strålende fornøyde etter vårt besøk på Casa Mia! Hovedrett og dessert til 5 pers, alle like fornøyde både med mat og service. Anbefales på det sterkeste!

Takk, IdaEmiilie
Anmeldt 24. november 2018

Trivelig måltid på Casa Mia med en mindre vennegjeng. Flere av oss valgte viltkjøtt til både og/eller forrett og hovedrett, og det er noe av det beste jeg har spist! Hyggelig, rutinert personale og passe rask servering også med smekkfull restaurant. Rikelige porsjoner også!

Takk, lillestrom2

Reisende som så på Casa Mia | Ristorante | Cucina Italiana, så også på

Lillestrøm, Skedsmo

Har du vært i Casa Mia | Ristorante | Cucina Italiana? Del dine erfaringer!