“Alltid fornøyd!”

Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Frokost, Levering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Frokost, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 12. januar 2019 via mobile enheter

Her har vi vært ved flere anledninger, både med venner og familie. Vi har alle vært like fornøyde hver gang, både lunsj og middag.
Vi kommer definitivt tilbake igjen og igjen!

1  Takk, tveitocecilie

Anmeldt 7. januar 2019 via mobile enheter

Er restaurant med en variert og god meny. Alltid lekkert anrettet og smaksrike retter. Lurt å bestille bord i forkant. Skal jeg bemerke noe er det lokaler som gjør at det kan bli støyete på grunn av gjestenes summing.

Takk, Ann_ChristinP_13
Anmeldt 19. desember 2018 via mobile enheter

Fantastisk mat og service! 4 kollegaer som alle var superfornøyde. Min kveite, breiflabb, scampi og kamskjell-rett var uforglemmelig. Det samme var biffene til gutta. Kommer gjerne igjen!

Takk, kristivl
Anmeldt 15. desember 2018 via mobile enheter

Da vi kom inn gjennom døren tok alle ansatte øyekontakt og smilte. Vi følte oss velkommen fra første stund. Ypperlig service, bra priser og god mat. Hit kommer vi garantert tilbake! Anbefales varmt!

1  Takk, 538gunnp
Anmeldt 10. desember 2018 via mobile enheter

Super fornøyde etter vårt besøk her på Casa Mia, hovedrett og dessert, begge deler var fantastisk, men må dra frem spesielt desserten, crêpes, den beste jeg noen gang har smakt! Casa Mia får terningkast 6 av oss!

Takk, janingeb2018

Reisende som så på Casa Mia | Ristorante | Cucina Italiana, så også på

Lillestrøm, Skedsmo

Har du vært i Casa Mia | Ristorante | Cucina Italiana? Del dine erfaringer!