“Fortreffelig! ”

Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Middag, Levering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Middag, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Et italiensk spisested som til de grader leverer opp til forventingene. Velsmakende mat, hyggelig betjening og kort ventetid selv med mange gjester. Har vært fullt her flere ganger før, så book bord på forhånd!

Takk, Niko309

2024 av 696 anmeldelser

Anmeldt 2. juli 2020 via mobile enheter

Jeg er alltid fornøyd med maten på Casa Mia. Maten kommer som regel veldig kjapt noe som trekker opp. Litt varierende opplevelse med enkelte servitører, men alt i alt anbefales restauranten veldig!

Takk, idahelm
Anmeldt 27. juni 2020 via mobile enheter

Fantastisk mat og super service!! Kunne faktisk ikke blitt bedre.
Min Tagliatelle Àlla Bella Vista var helt perfekt!

Takk, kentidar
Anmeldt 26. juni 2020 via mobile enheter

Vi skulle ut å spise i Lillestrøm en fredag kveld og ønsket å gå for noe vi vet er bra. Etter å ha prøvd ut så og si alle restauranten i sentrum av Lillestrøm opp til flere ganger vil vi si at dette er en av de aller beste restaurantene i Lillestrøm.

Viktigeste først Maten, eutentisk italienske restaurant, fantastisk pizza med ekte tynn bunn, min favoritt er Diavola, hvis de ikke har den på menyen så pleier de likevel å lage den om du spør.

Atmosfæren, koselig innredninger med plass til mange gjester opp og nede, og en koselig uteplass. PS bestill bord for du kommer, det er ofte fult her.

Prisene er litt høyere enn andre steder, men du får det du betaler for.

Takk, NatashaLysaker
Anmeldt 10. juni 2020

Vi var innom en kveld med hele familien, barn og voksne. Veldig hyggelig betjening, serviceminded! Vi spiste alle ulike pastaretter og alle var veldig fornøyd! Maten hadde meget gode sauser med gode smaker! Kan anbefales.

Takk, lindameretheh2020

Reisende som så på Casa Mia | Ristorante | Cucina Italiana, så også på

Lillestrøm, Skedsmo

Har du vært i Casa Mia | Ristorante | Cucina Italiana? Del dine erfaringer!