“Nydelig mat”

Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Frokost, Middag, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Middag, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Hadde en fantastisk kveld her med familien. Kjempegod service, hyggelig atmosfære og utrolig god mat.

1  Takk, idacam

Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Et italiensk spisested som til de grader leverer opp til forventingene. Velsmakende mat, hyggelig betjening og kort ventetid selv med mange gjester. Har vært fullt her flere ganger før, så book bord på forhånd!

Takk, Niko309
Anmeldt 2. juli 2020 via mobile enheter

Jeg er alltid fornøyd med maten på Casa Mia. Maten kommer som regel veldig kjapt noe som trekker opp. Litt varierende opplevelse med enkelte servitører, men alt i alt anbefales restauranten veldig!

Takk, idahelm
Anmeldt 27. juni 2020 via mobile enheter

Fantastisk mat og super service!! Kunne faktisk ikke blitt bedre.
Min Tagliatelle Àlla Bella Vista var helt perfekt!

Dato for besøk: juni 2020
Takk, kentidar
Anmeldt 26. juni 2020 via mobile enheter

Vi skulle ut å spise i Lillestrøm en fredag kveld og ønsket å gå for noe vi vet er bra. Etter å ha prøvd ut så og si alle restauranten i sentrum av Lillestrøm opp til flere ganger vil vi si at dette er en av de aller beste restaurantene i Lillestrøm.

Viktigeste først Maten, eutentisk italienske restaurant, fantastisk pizza med ekte tynn bunn, min favoritt er Diavola, hvis de ikke har den på menyen så pleier de likevel å lage den om du spør.

Atmosfæren, koselig innredninger med plass til mange gjester opp og nede, og en koselig uteplass. PS bestill bord for du kommer, det er ofte fult her.

Prisene er litt høyere enn andre steder, men du får det du betaler for.

Dato for besøk: juni 2020
Takk, NatashaLysaker

Reisende som så på Casa Mia | Ristorante | Cucina Italiana, så også på

Lillestrøm, Skedsmo

Har du vært i Casa Mia | Ristorante | Cucina Italiana? Del dine erfaringer!