“Verdt en reise til Lillestrøm”

Casa Mia | Ristorante | Cucina Italiana
Vurdert som nr. 2 av 44 Restauranter i Lillestrøm
Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Middag, Levering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Middag, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 1. august 2021

Vi er veldig glad i dette stedet, og jeg klare ikke la være å bli begeistret hver gang. God mat, og ypperlig service. Blide og hyggelige alle ansatte.

1  Takk, A1189FZtoml

Anmeldt 8. juli 2021 via mobile enheter

Vi hadde bestilt bord noen dager i forveien. Kjapp servering og veldig god mat, både pizzaer, risotto og hjort. Mange gode desserter!

1  Takk, 552oleb
Anmeldt 3. juli 2021 via mobile enheter

God mat til en rimelig pris. Betjeningen er alltid imøtekommende og hyggelig og yter bra service. Fint uteserveringsområde og meget hyggelig innemiljø også. En trivelig familierestaurant med noe som faller i smak for de aller fleste. Anbefales!

Takk, GrandTour758471
Anmeldt 27. juni 2021 via mobile enheter

Kjempegod pizza og veldig god service! Skikkelig italiensk sprø tynn bunn. Litt vanskelig med parkering sentral beliggenhet.

Takk, 62lillians
Anmeldt 23. februar 2021

Fantastisk mat, hyggelig folk på jobb. Blir nok en tur innom her hver gang jeg er i området ja. Anbefales virkelig.

Dato for besøk: februar 2021
Takk, 755sindrer

Reisende som så på Casa Mia | Ristorante | Cucina Italiana, så også på

Lillestrøm, Skedsmo

Har du vært i Casa Mia | Ristorante | Cucina Italiana? Del dine erfaringer!