“Hyggelig sted”

Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Middag, Frokost, Levering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Middag, Frokost, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 2. august 2021 via mobile enheter

Hyggelig og folkelig sted med god mat, godt utvalg og pene priser på maten. Vin derimot er det ikke like stort fokus på, hit går man ikke om man liker utsøkt italiensk vin, utvalget er litt «kafé» og selv om prisene på vin er helt ok så var det lite spennende å velge mellom.

Takk, Bunny-and-Clyde

Anmeldt 1. august 2021

Vi er veldig glad i dette stedet, og jeg klare ikke la være å bli begeistret hver gang. God mat, og ypperlig service. Blide og hyggelige alle ansatte.

1  Takk, A1189FZtoml
Anmeldt 8. juli 2021 via mobile enheter

Vi hadde bestilt bord noen dager i forveien. Kjapp servering og veldig god mat, både pizzaer, risotto og hjort. Mange gode desserter!

1  Takk, 552oleb
Anmeldt 3. juli 2021 via mobile enheter

God mat til en rimelig pris. Betjeningen er alltid imøtekommende og hyggelig og yter bra service. Fint uteserveringsområde og meget hyggelig innemiljø også. En trivelig familierestaurant med noe som faller i smak for de aller fleste. Anbefales!

Takk, GrandTour758471
Anmeldt 27. juni 2021 via mobile enheter

Kjempegod pizza og veldig god service! Skikkelig italiensk sprø tynn bunn. Litt vanskelig med parkering sentral beliggenhet.

Takk, 62lillians

Reisende som så på Casa Mia | Ristorante | Cucina Italiana, så også på

Lillestrøm, Skedsmo

Har du vært i Casa Mia | Ristorante | Cucina Italiana? Del dine erfaringer!