“Beste restauranten i området!”

Casa Mia | Ristorante | Cucina Italiana
Vurdert som nr. 2 av 44 Restauranter i Lillestrøm
Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Middag, Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Middag, Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 16. august 2021 via mobile enheter

Har spist på Casa Mia mange ganger gjennom årene. De skuffer aldri. Alle retter smaker nydelig, det er store porsjoner til helt overkommelige priser. Servicen er alltid på topp. Både barn og voksne elsker dette stedet. Biffen er alltid perfekt stekt og sjokoladeisen smaker himmelsk! Anbefales!

1  Takk, Mariasreiser

Anmeldt 15. august 2021 via mobile enheter

Kjempegod pizza til en rimelig penge for både voksne og barn, og god service fra vår oppmerksomme servitør. Kommer gjerne tilbake hit :)

1  Takk, kathwaa
Anmeldt 2. august 2021 via mobile enheter

Hyggelig og folkelig sted med god mat, godt utvalg og pene priser på maten. Vin derimot er det ikke like stort fokus på, hit går man ikke om man liker utsøkt italiensk vin, utvalget er litt «kafé» og selv om prisene på vin er helt ok så var det lite spennende å velge mellom.

Takk, Bunny-and-Clyde
Anmeldt 1. august 2021

Vi er veldig glad i dette stedet, og jeg klare ikke la være å bli begeistret hver gang. God mat, og ypperlig service. Blide og hyggelige alle ansatte.

1  Takk, A1189FZtoml
Anmeldt 8. juli 2021 via mobile enheter

Vi hadde bestilt bord noen dager i forveien. Kjapp servering og veldig god mat, både pizzaer, risotto og hjort. Mange gode desserter!

1  Takk, 552oleb

Reisende som så på Casa Mia | Ristorante | Cucina Italiana, så også på

Lillestrøm, Skedsmo

Har du vært i Casa Mia | Ristorante | Cucina Italiana? Del dine erfaringer!