“Anbefales ett besøk”
Anmeldelse av Olivia Storgata

Olivia Storgata
Vurdert som nr. 40 av 44 Restauranter i Lillestrøm
Beskrivelse: Autentiske italienske smaker i hyggelige, uformelle og livlige omgivelser. Hos oss får du alt fra steinovnsbakt pizza, klassiske pastaretter og antipasti til kjøtt, fisk og salater. Lunt interiør og alltid fyr i peisene. Benvenuti!
Anmeldt 10. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk hyggelig sted med god mat og herlig service. Hit kommer vi igjen! Populært nytt sted i Lillestrøm med god stemning!

Takk, Kristian K
Emilia, Ägare på Olivia Storgata, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. juli 2021

Tusen tack för otroligt fin feedback! Hjärtligt välkommen åter! :-)

Anmeldt 7. juli 2021

Bord var bestilt og vi var 2 voksne og 2 barn(11 og 12) Det var en tirsdag i ferietid og det var ikke overfylt av gjester, men snarere overfylt av ansatte.
Første servitøren var hyggelig, kort og litt ukjent med menyen. Visste ikke hva Calzone var(trodde alle kanskje visste hva det var ?)

Vi bestilte tydelig 2 x barnemenyer, men fikk store porsjoner. Dette gjorde vi "pengemottakeren" på slutten klar over og før han rakk å servere regningen måtte den justeres(mao. ville vi måttet betale for 2 store porsjoner vs. 2 barneporsjoner hvis ikke vi hadde påpekt det selv)

I løpet av tiden vi satt hos Olivia hadde vi 5-6 ulike personer innom bordet vårt. Litt rart å ha så mange ulike personer å forholde seg til. Den første som kom, hun som ikke visste om Calzone var noe Olivia hadde, så vi aldri mer!

Olivia; dere har mye å gå på enda. Dispenser cola på Mc Donalds er OK, men ikke på restaurant. Kr. 49,- i tillegg ! Det går ikke i lengden når dere har andre konkurrenter........i Lillestrøm !

Hadde store forventninger til Olivia - pr. nå er de ikke innfridd. 3 besøk på 3 ulike dager og med antall 9, 2 og 4(altså ulike grupper/sammenkomster og årsaker)

Strekk dere litt mht. personale(Lillestrøm er litt mer "jordnært" og få nå glassbrus på menyen....IKKE dispenser cola)

TAKK

2  Takk, 563anetter

Hei Anette, dette var veldig trist å lese og vi er virkelig lei oss for de dårlige opplevelsene
du hatt hos oss. Slik skal det selvfølgelig ikke være. Vi hadde satt stor pris på om du kunne tatt kontakt med daglig leder Gloria på gloria.nikova@olivia.no, slik at hun kan komme i direkte kontakt med deg.
Tusen takk for tilbakemelding!

Anmeldt 6. juli 2021 via mobile enheter

Restauranten har romslige flotte lokaler mot gågata i Lillestrøm og konkurrenter med to meget sterke aktører like ved.

Bordet vårt stod klart og servitøren kom umiddelbart med vann og tok opp bestilling på drikke.

Vi gikk alle for samme 3-retters meny. Forretten (fingermat) kom raskt og smakte fortreffelig. Samtidig valgte vi rødvin til hovedretten på kelnerens anbefaling. Hovedrett (entrecote), rødvin og dessert var helt topp og lå an til topp rating.

Det som var å trekke for var detaljer rundt serveringen. Det var mer enn nok personale til stede til å rydde bordet mellom rettene og sørge for påfyll av vann etc.

Anbefales, vi kommer gjerne tilbake!

Takk, j_rno381

Tusen tack ska du ha för otroligt hygglig och konstruktiv feedback, det sätter vi verkligen pris på! :-)
Varmt välkomna åter!

Anmeldt 3. juli 2021 via mobile enheter

Elendig service og middelmådig mat!! Hovmesteren er er av de mest arrogante menneskene vi har møtt i restaurantbransjen. Il du ha ok italiensk i Lillestrøm anbefales heller Casa Mia rett ned i gaten.

Takk, GrandTour758471
Emilia, Marknadsföring på Olivia Storgata, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. juli 2021

Hej Lasse Rune, detta var otroligt tråkigt att läsa och absolut inte den upplevelsen vi önskar ge våra gäster! Vi vill gärna kunna följa upp detta och hade satt stort pris på om du kunde ta kontakt med ansvarig på restaurangen, Mohamad på mo.omari@olivia.no och förklara vad som skett vid besöket.
Tack för din tilbakemelding!

Anmeldt 25. juni 2021 via mobile enheter

Ble servert Cava, som slett ikke var den vi bestilte. I tillegg var den flat, hadde nok stått åpen mange timer og vi fikk siste slanten. Var så «heldige» å i tillegg få dispenser brus uten kullsyre. Ølen var finfin, men den var jo på flaske.
Kald pizza, kald pasta. Rett og slett en dårlig opplevelse. Blid servitør da:)

Dato for besøk: mai 2021
1  Takk, FrkT74

Dette var ikke bra! Vi jobber hardt for å ha høy kvalitet på service og mat vi gir våre gjester og beklager så mye at vi ikke nådde opp denne gange. Vi hadde satt pris på om du kunne tatt kontakt med Mohamad som er ansvarlig på restauranten på mo.omari@olivia.no. Takk for tilbakemelding og beklager sent svar fra oss her på TripAdvisor!

Reisende som så på Olivia Storgata, så også på

Har du vært i Olivia Storgata? Del dine erfaringer!