“Dårlig service”
Anmeldelse av Olivia Storgata

Olivia Storgata
Vurdert som nr. 40 av 44 Restauranter i Lillestrøm
Beskrivelse: Autentiske italienske smaker i hyggelige, uformelle og livlige omgivelser. Hos oss får du alt fra steinovnsbakt pizza, klassiske pastaretter og antipasti til kjøtt, fisk og salater. Lunt interiør og alltid fyr i peisene. Benvenuti!
Anmeldt 24. juli 2021

Vi stod lenge og ventet, flere servitører så oss, men ingen slapp oss inn. Ligg unna! Seriøst. Skriver bare dette fordi vi må ha 100 tegn

Takk, eirikd_st_ll2021
Emilia, Guest Relations på Olivia Storgata, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. juli 2021

Hei Eirik! Vi er utrolig lei oss for denne dårlige opplevelsen du hadde "hos oss", slik skal det selvfølgelig ikke være. Vi ønsker gjerne at du kontakter daglig leder Gloria på gloria.nikova@olivia.no, slik at hun kan komme i direkte kontakt med deg. Vi tar selvfølgelig dette videre med ledelsen på restauranten, for dette er ikke slik vi skal behandle våre gjester.

Anmeldt 11. juli 2021

Bestilte flyndre med salat. Salten var bare spinatblader og et par cherrytomater og litt syltet løk, ingen dressing eller noe forseggjort. Flyndren var bare ben. For 330 kr forventer man i det minste at man får en file eller bittelitt kjøtt å spise, men gjorde ikke noe annet enn å spytte bein og knaske tørr salat. Fisken hadde ingen krydder what so ever og smakte absolutt ingenting. Et totalt smakløst måltid og jeg forlot restauranten mer sulten enn da jeg kom. Det er tydelig dette er en pizzeria som ikke gidder legger flid i å lage noe annet på menyen enn pizza. Og jeg har ikke spist pizzaen så kan ikke uttale meg om den.
Servicen var egentlig upåklagelig med veldig vennlige og oppmerksomme servitører, men føltes litt irriterende da servitørene kom bort til bordet for å spørre om man vil bestille 4 ganger på 5 minutter. Følte derfor ikke man kunne sette seg ned å slappe av da de åpenbart ville ha oss fortest mulig ut siden det var folk i kø.

Takk, MetteR408
Emilia, Guest Relations på Olivia Storgata, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. juli 2021

Hei Mette, vi beklager så utrolig mye for denne dårlige opplevelsen du har hatt hos oss. Slik skal det selvfølgelig ikke være. Vi vil veldig gjerne gjøre opp for oss, og hadde satt pris på om du kunne tatt kontakt med Gloria som er daglig leder på restauranten på: gloria.nikova@olivia.no.
Takk for tilbakemelding!

Anmeldt 10. juli 2021 via mobile enheter

God service, god mat og kul plass!
Var der for lunsj med mannen min og ble utrolig positivt overrasket over hva de har gjort med stedet. Utrolig kul plass med god stemning og mulighet for å sitte både ute og inne. Deilige sofaer/stoler! Rask og god service. Spiste salat og pasta og begge var veldig fornøyd. Så at det var både jentegjenger, forretningslunsjer, par og familier, og kommer definitivt tilbake med barna for middag (egen barnemeny!)

Takk, Tine E
Emilia, Ägare på Olivia Storgata, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. juli 2021

Tusen tack för din fina tilbakemelding Tine! Hjärtligt välkommen tillbaka till oss! :-)

Anmeldt 10. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk hyggelig sted med god mat og herlig service. Hit kommer vi igjen! Populært nytt sted i Lillestrøm med god stemning!

Takk, Kristian K

Tusen tack för otroligt fin feedback! Hjärtligt välkommen åter! :-)

Anmeldt 7. juli 2021

Bord var bestilt og vi var 2 voksne og 2 barn(11 og 12) Det var en tirsdag i ferietid og det var ikke overfylt av gjester, men snarere overfylt av ansatte.
Første servitøren var hyggelig, kort og litt ukjent med menyen. Visste ikke hva Calzone var(trodde alle kanskje visste hva det var ?)

Vi bestilte tydelig 2 x barnemenyer, men fikk store porsjoner. Dette gjorde vi "pengemottakeren" på slutten klar over og før han rakk å servere regningen måtte den justeres(mao. ville vi måttet betale for 2 store porsjoner vs. 2 barneporsjoner hvis ikke vi hadde påpekt det selv)

I løpet av tiden vi satt hos Olivia hadde vi 5-6 ulike personer innom bordet vårt. Litt rart å ha så mange ulike personer å forholde seg til. Den første som kom, hun som ikke visste om Calzone var noe Olivia hadde, så vi aldri mer!

Olivia; dere har mye å gå på enda. Dispenser cola på Mc Donalds er OK, men ikke på restaurant. Kr. 49,- i tillegg ! Det går ikke i lengden når dere har andre konkurrenter........i Lillestrøm !

Hadde store forventninger til Olivia - pr. nå er de ikke innfridd. 3 besøk på 3 ulike dager og med antall 9, 2 og 4(altså ulike grupper/sammenkomster og årsaker)

Strekk dere litt mht. personale(Lillestrøm er litt mer "jordnært" og få nå glassbrus på menyen....IKKE dispenser cola)

TAKK

2  Takk, 563anetter

Hei Anette, dette var veldig trist å lese og vi er virkelig lei oss for de dårlige opplevelsene
du hatt hos oss. Slik skal det selvfølgelig ikke være. Vi hadde satt stor pris på om du kunne tatt kontakt med daglig leder Gloria på gloria.nikova@olivia.no, slik at hun kan komme i direkte kontakt med deg.
Tusen takk for tilbakemelding!

Reisende som så på Olivia Storgata, så også på

Har du vært i Olivia Storgata? Del dine erfaringer!