“Superfint lokale med god mat og trivelig personal!”
Anmeldelse av Olivia Storgata

Olivia Storgata
Vurdert som nr. 40 av 44 Restauranter i Lillestrøm
Beskrivelse: Autentiske italienske smaker i hyggelige, uformelle og livlige omgivelser. Hos oss får du alt fra steinovnsbakt pizza, klassiske pastaretter og antipasti til kjøtt, fisk og salater. Lunt interiør og alltid fyr i peisene. Benvenuti!
Anmeldt 29. juli 2021

Sterk ny kandidat, og et godt løft for Lillestrøm Sentrum!

Jeg og min familie ble møtt av en trivelig vertinne i døren som utførte jobben sin utmerket til tross for ung alder! Hun fikk oss til å føle oss velkommen og anbefalte noe leskende italiensk brus til å starte med - det gjorde godt i solsteiken, og barna var kjempefornøyd med sin Mandarin-brus! Den anbefalingen var mer enn godkjent.

Vår servitør tok godt vare på oss (litt høyere jente med blondt krøllete hår), og passet på at vi hadde alt vi trengte underveis! Vi ventet ikke lenge med å få bestilt, eller levert det vi bestilte. Vi spiste litt forskjellig - både Antipasto til forrett (som vi delte), barnepizza (formet som en fisk) for barna, og selv spiste jeg og kona Blåskjell og deres Bolognese-pasta. Vi er alle superfornøyd og alt smakte etter forventning! Barna spiste også sjokolade- og mandelkake, og vi drakk Espresso Martini og Hugo Spritz. Tror vi alle sa "NAM!" da vi fikk sistnevnte servert :)

Vi har anbefalt dere til våre venner, og kommer til å fortsette å besøke dere i fremtiden! Tusen takk for oss, og for besøket!

1  Takk, 977hugow
Emilia, Guest Relations på Olivia Storgata, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. august 2021

Tusen, tusen tack för denna otroligt fina tilbakemelding, fantastiskt kul att läsa! Hjärtligt välkomna tillbaka till oss! ❤

Anmeldt 24. juli 2021

Vi stod lenge og ventet, flere servitører så oss, men ingen slapp oss inn. Ligg unna! Seriøst. Skriver bare dette fordi vi må ha 100 tegn

Takk, eirikd_st_ll2021
Emilia, Guest Relations på Olivia Storgata, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. juli 2021

Hei Eirik! Vi er utrolig lei oss for denne dårlige opplevelsen du hadde "hos oss", slik skal det selvfølgelig ikke være. Vi ønsker gjerne at du kontakter daglig leder Gloria på gloria.nikova@olivia.no, slik at hun kan komme i direkte kontakt med deg. Vi tar selvfølgelig dette videre med ledelsen på restauranten, for dette er ikke slik vi skal behandle våre gjester.

Anmeldt 11. juli 2021

Bestilte flyndre med salat. Salten var bare spinatblader og et par cherrytomater og litt syltet løk, ingen dressing eller noe forseggjort. Flyndren var bare ben. For 330 kr forventer man i det minste at man får en file eller bittelitt kjøtt å spise, men gjorde ikke noe annet enn å spytte bein og knaske tørr salat. Fisken hadde ingen krydder what so ever og smakte absolutt ingenting. Et totalt smakløst måltid og jeg forlot restauranten mer sulten enn da jeg kom. Det er tydelig dette er en pizzeria som ikke gidder legger flid i å lage noe annet på menyen enn pizza. Og jeg har ikke spist pizzaen så kan ikke uttale meg om den.
Servicen var egentlig upåklagelig med veldig vennlige og oppmerksomme servitører, men føltes litt irriterende da servitørene kom bort til bordet for å spørre om man vil bestille 4 ganger på 5 minutter. Følte derfor ikke man kunne sette seg ned å slappe av da de åpenbart ville ha oss fortest mulig ut siden det var folk i kø.

Takk, MetteR408
Emilia, Guest Relations på Olivia Storgata, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. juli 2021

Hei Mette, vi beklager så utrolig mye for denne dårlige opplevelsen du har hatt hos oss. Slik skal det selvfølgelig ikke være. Vi vil veldig gjerne gjøre opp for oss, og hadde satt pris på om du kunne tatt kontakt med Gloria som er daglig leder på restauranten på: gloria.nikova@olivia.no.
Takk for tilbakemelding!

Anmeldt 10. juli 2021 via mobile enheter

God service, god mat og kul plass!
Var der for lunsj med mannen min og ble utrolig positivt overrasket over hva de har gjort med stedet. Utrolig kul plass med god stemning og mulighet for å sitte både ute og inne. Deilige sofaer/stoler! Rask og god service. Spiste salat og pasta og begge var veldig fornøyd. Så at det var både jentegjenger, forretningslunsjer, par og familier, og kommer definitivt tilbake med barna for middag (egen barnemeny!)

Takk, Tine E
Emilia, Ägare på Olivia Storgata, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. juli 2021

Tusen tack för din fina tilbakemelding Tine! Hjärtligt välkommen tillbaka till oss! :-)

Anmeldt 10. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk hyggelig sted med god mat og herlig service. Hit kommer vi igjen! Populært nytt sted i Lillestrøm med god stemning!

Takk, Kristian K

Tusen tack för otroligt fin feedback! Hjärtligt välkommen åter! :-)

Reisende som så på Olivia Storgata, så også på

Har du vært i Olivia Storgata? Del dine erfaringer!