“Skuffende”
Anmeldelse av Olivia Storgata

Olivia Storgata
Vurdert som nr. 40 av 44 Restauranter i Lillestrøm
Beskrivelse: Autentiske italienske smaker i hyggelige, uformelle og livlige omgivelser. Hos oss får du alt fra steinovnsbakt pizza, klassiske pastaretter og antipasti til kjøtt, fisk og salater. Lunt interiør og alltid fyr i peisene. Benvenuti!
Anmeldt 13. august 2021 via mobile enheter

Andre besøk, under tvil dro jeg innom igjen. Spiste pizza, så kalt hvit med kylling og oliven. Tørr, så ingen creme fraîche og da ble det en kjedelig pizza. Sist spiste jeg carbonara, smakte mest fett og bacon bitene var sørgelig små. Veldig skuffet. Service ok. Kommer ikke tilbake.

1  Takk, vicki268
Moawennhall, Other på Olivia Storgata, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. august 2021

Hei Vicki, vi beklager så utrolig mye for denne dårlige opplevelsen du har hatt hos oss. Slik skal det selvfølgelig ikke være. Vi vil veldig gjerne gjøre opp for oss, og hadde satt pris på om du kunne tatt kontakt med Gloria som er daglig leder på restauranten på: Gloria@olivia.no. Takk for tilbakemelding!

Anmeldt 6. august 2021

Tenkte å avslutte ferien med å spise ute, og valget falt på Olivia. (Skulle valgt et annet sted).

Ved inngangen så tar det godt over 8 minutter før noen snakker til oss, og dette var på en onsdag ettermiddag, med ikke full restaurant.

Etter å ha fått bord og startet med å bestille drikke, tar det nye 15 minutter før brusen (!) kommer. Når brusen da endelig kommer er vi klare til å bestille mat, da ganske sultne etter litt for mye venting. Etter nye 30 minutter kommer servitøren bort å sier at det har vært feil på nettverket, så matbestillingen vår har ikke gått igjennom! Men den ble sendt inn nå, så da skulle det ikke ta så lang tid.... Vel det tok nye 15 minutter. Da maten endelig kom var den lunka og en heller dårlig matopplevelse. Vi fikk en liten unnskyld, men ikke tilbud om en dessert / kaffe som plaster på såret, ikke til gutten på 8 år en gang.

En veldig skuffende og ikke minst dyr opplevelse!
Går et annet sted neste gang middagen skal spises ute.

Takk, linew163
Moawennhall, Other på Olivia Storgata, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. august 2021

Hei, dette var veldig trist å lese og vi beklager virkelig for denne dårlige opplevelsen! Det er ikke slik det skal være når man besøker Olivia. Dette tar vi på alvor, og informerer ledelsen på restauranten med en gang. Vi vil også gjerne at du kontakter daglig leder Gloria på gloria@olivia.no, slik at hon kan komme i direkte kontakt med deg. Tusen takk for tilbakemelding!

Anmeldt 6. august 2021

Relativ nyetablert restaurant med perfekt beliggenhet midt i gågaten i Lillestrøm. Menyen byr på det meste og man skal slite med å ikke like noe her. Pizzaen er som vanlig veldig god på Olivia. Blir aldri feil å sitte her med et glass i solen på uteserveringen. Hyggelig personale og kjapp service.

Takk, b_rdarh
Emilia, Guest Relations på Olivia Storgata, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. august 2021

Tusen tack för din fina feedback och varmt välkommen åter! :-)

Anmeldt 4. august 2021

Sogliola al burro - helstekt smørflyndre med kaperssmør og grillet sitron og Cozze ai pomodorini -
dampet blåskjell i hvitvin, chili, hvitløk, cherrytomater, sitron. serveres med focaccia. Henholdsvis kroner 299,- og 199,-. Det hørtes deilig ut, tenkte vi og bestilte - og ble ærlig talt ganske skuffet.

Den hyggelige kelneren advarte ved bestilling at det er en del bein i flyndren siden det er ett stykke pannestekt fisk. Og bein var det, mye bein, men ikke verre enn at det gikk fint å skrape ut selve fiskestykket. Og det var egentlig alt som var på tallerkenen. En ganske enkel liten salat ble servert ved siden av, så totalt sett må det være lov å si at det rett og slett er lite mat for ganske mye penger. Du blir i alle fall ikke mett av denne retten. Men smakte bra gjorde den.

Når det gjelder blåskjellene må jeg innrømme at jeg satt med følelsen av å være litt lurt. Mest av alt smakte det litt som om du rører inn et par skjer av hermetiserte knuste tomater i blåskjellene. Tam smak uten noe sting av verken hvitløk, chili eller sitron. Og igjen - ganske lite mat. 15-20 blåskjell med minimalt "suppe" til blir rett og slett litt lite for en voksen person.

Med en av de beste lokasjonene i Lillestrøm midt i gågata, fortjener gjestene bedre enn dette. Godt mulig at de leverer på både pizza og pasta, men for min del finner jeg andre restauranter som har både bedre og mer mat for pengene enn dette i Lillestrøm. Hyggelig betjening redder 3'eren. Maten holder knapt til 2.

Takk, 290terjee

Hei Terje, dette var ikke bra! Vi jobber hardt for å ha høy kvalitet på maten vi serverer våre gjester og beklager så mye at vi ikke nådde opp denne gange. Vi hadde satt pris på om du kunne tatt kontakt med daglig leder Gloria på gloria.nikova@olivia.no, slik at hun kan komme i direkte kontakt med deg.
Takk for tilbakemelding!

Anmeldt 3. august 2021 via mobile enheter

Vi er tre voksne søstre som var innom for å feire bursdag. Ved inngangen var der ingen som tok i mot oss, så etter litt venting gikk vi inn og fant er bord. Etter en stund kom det en servitør som fortalte at vi ikke kunne sitte der. Det er jo greit nok, tenkte jeg, for det var litt trangt der. Men vi ble ikke vist til er annet bord, derimot fikk vi kjeft for at vi hadde satt oss ned. Mens vi stod der litt forvirret så kom det ennå en servitør. Hun kunne heller ikke hjelpe, men forklarte oss på nytt at vi skulle ha venter ved inngangen. Da vi forsøkte å forklare at der var vanskelig for oss å vite hva de ønsket når der mangler informasjon ved inngangen gikk servitøren inn for å hentet der som sikkert var hovmesteren. Så da forventer vi å bli vist til er bord, men nei da. Han forklarte på nytt at vi måtte vente ved inngangen (hvor det nå var kø), slik skiltet deres forklarer. Da spurte jeg (helt rolig) om han kunne vise meg det skilter. Det kunne han tydeligvis, for han marsjer mot inngangen, med oss på slep. Det var det IKKE noe skilt, så han gikk raskt inn for å hente det. Hvilket han forklarte at var deres feil. Men fikk vi noen unnskyldning, eller tilbud om et bord? Nei da! Så vi gikk og spiste på en annen restaurant. Maten der var nydelig og betjeningen hyggelig. Så vet vi både hvor vi IKKE skal gå, og hvilken restaurant vi kan anbefale.

Takk, gdovik

Hei, dette var veldig trist å lese og vi er virkelig lei oss for den dårlige opplevelsen du hadde hos oss. Slik skal det selvfølgelig ikke være. Vi hadde satt stor pris på om du kunne tatt kontakt med daglig leder Gloria på «gloria.nikova@olivia.no, slik at hun kan komme i direkte kontakt med deg. Tusen takk for tilbakemelding, dette tar vi selvfølgelig videre med ledelsen på restauranten.

Reisende som så på Olivia Storgata, så også på

Har du vært i Olivia Storgata? Del dine erfaringer!