“Ingen tilbakemelding”
Anmeldelse av Olivia Storgata

Olivia Storgata
Vurdert som nr. 41 av 44 Restauranter i Lillestrøm
Beskrivelse: Autentiske italienske smaker i hyggelige, uformelle og livlige omgivelser. Hos oss får du alt fra steinovnsbakt pizza, klassiske pastaretter og antipasti til kjøtt, fisk og salater. Lunt interiør og alltid fyr i peisene. Benvenuti!
Anmeldt 3. september 2021 via mobile enheter

Den 30.05 ga jeg en tilbakemelding og ble anmodet om å kontakte Olivia på e-post. Noe jeg også gjorde. Det har gått over 2 måneder siden - og fortsatt like stille. Si meg, er det slik dere håndterer gjestene?

Dato for besøk: mai 2021
1  Takk, MeretheH
Emilia, Guest Relations på Olivia Storgata, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. september 2021

Hej Merete! Detta var inte bra, självklart är det inte så det ska vara! Var lämnade du din feedback och vem skickade du e-post till? Du får gärna skriva direkt till mig på emilia@oliviarestauranger.se så ska jag undersöka det hela från början till slut. Jag beklagar verkligen att detta inte har hanterats på rätt sätt!
Tack för att du hör av dig igen!

Anmeldt 30. august 2021 via mobile enheter

Her kan du få en helt grei italiensk pizza. Servicen er middelmådig. Det tok lang tid for å få bestilt maten, men da ble den raskt servert. Ok pizza som sagt.

Takk, HCMy
Emilia, Guest Relations på Olivia Storgata, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. september 2021

Tack för din feedback, det tar vi åt oss och jobbar på!

Anmeldt 13. august 2021 via mobile enheter

Andre besøk, under tvil dro jeg innom igjen. Spiste pizza, så kalt hvit med kylling og oliven. Tørr, så ingen creme fraîche og da ble det en kjedelig pizza. Sist spiste jeg carbonara, smakte mest fett og bacon bitene var sørgelig små. Veldig skuffet. Service ok. Kommer ikke tilbake.

1  Takk, vicki268
Moawennhall, Other på Olivia Storgata, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. august 2021

Hei Vicki, vi beklager så utrolig mye for denne dårlige opplevelsen du har hatt hos oss. Slik skal det selvfølgelig ikke være. Vi vil veldig gjerne gjøre opp for oss, og hadde satt pris på om du kunne tatt kontakt med Gloria som er daglig leder på restauranten på: Gloria@olivia.no. Takk for tilbakemelding!

Anmeldt 6. august 2021

Tenkte å avslutte ferien med å spise ute, og valget falt på Olivia. (Skulle valgt et annet sted).

Ved inngangen så tar det godt over 8 minutter før noen snakker til oss, og dette var på en onsdag ettermiddag, med ikke full restaurant.

Etter å ha fått bord og startet med å bestille drikke, tar det nye 15 minutter før brusen (!) kommer. Når brusen da endelig kommer er vi klare til å bestille mat, da ganske sultne etter litt for mye venting. Etter nye 30 minutter kommer servitøren bort å sier at det har vært feil på nettverket, så matbestillingen vår har ikke gått igjennom! Men den ble sendt inn nå, så da skulle det ikke ta så lang tid.... Vel det tok nye 15 minutter. Da maten endelig kom var den lunka og en heller dårlig matopplevelse. Vi fikk en liten unnskyld, men ikke tilbud om en dessert / kaffe som plaster på såret, ikke til gutten på 8 år en gang.

En veldig skuffende og ikke minst dyr opplevelse!
Går et annet sted neste gang middagen skal spises ute.

Takk, linew163
Moawennhall, Other på Olivia Storgata, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. august 2021

Hei, dette var veldig trist å lese og vi beklager virkelig for denne dårlige opplevelsen! Det er ikke slik det skal være når man besøker Olivia. Dette tar vi på alvor, og informerer ledelsen på restauranten med en gang. Vi vil også gjerne at du kontakter daglig leder Gloria på gloria@olivia.no, slik at hon kan komme i direkte kontakt med deg. Tusen takk for tilbakemelding!

Anmeldt 6. august 2021

Relativ nyetablert restaurant med perfekt beliggenhet midt i gågaten i Lillestrøm. Menyen byr på det meste og man skal slite med å ikke like noe her. Pizzaen er som vanlig veldig god på Olivia. Blir aldri feil å sitte her med et glass i solen på uteserveringen. Hyggelig personale og kjapp service.

Takk, b_rdarh
Emilia, Guest Relations på Olivia Storgata, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. august 2021

Tusen tack för din fina feedback och varmt välkommen åter! :-)

Reisende som så på Olivia Storgata, så også på

Har du vært i Olivia Storgata? Del dine erfaringer!