“Positiv opplevelse”
Anmeldelse av Sabai Sabai As

Sabai Sabai As
Vurdert som nr. 35 av 44 Restauranter i Lillestrøm
Anmeldt 18. august 2021

Greit lokale, reint, typisk familiforetak. Maten kom kjapt, smakte bra og virka temmelig autentisk Thai. Prisnivået var litt billigere enn standard for Osloområdet for tida.

Takk, talund
Anmeldt 12. juli 2021 via mobile enheter

Her er det veldig god thai-mat! Rettene kan gjøres sterkere eller mindre sterke, alt etter hva du ønsker. Pad Thaien er meget god! Min favoritt er allikevel Pad Krapao (bestill med ekstra speilegg, det er utrolig godt!). Dette er blant de beste (om ikke den beste?!) Pad Krapaoen jeg har smakt utenfor Thailand!

Takk, Helga_vonS

Reisende som så på Sabai Sabai As, så også på

Har du vært i Sabai Sabai As? Del dine erfaringer!