kr 1 963
Fullt refunderbart før søn. 2. jun.
Frokost inkludert
5,0 av 5 boblerAnmeldt 7. nov. 2018
5,0 av 5 boblerSted
5,0 av 5 boblerRenslighet
5,0 av 5 boblerService
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Sidsel N, ManagerThon Hotel Arena, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 8. nov. 2018
Tusen takk Emilia!
Slike tilbakemeldinger setter vi umåtelig stor pris på å få og vi ønsker deg hjertelig velkommen tilbake neste gang.

kr 1 967
        kr 1 617
      5.4 km fra Thon Hotel Arena
      Se flere hoteller i Lillestrøm
      Anmeldt 7. november 2018

Bodde her ifm. en konferanse. Fikk et stort og flott rom i toppetasjen. Fantastisk frokost og god pausemat under konferansen :) Ypperlig service og hyggelig personale. Hotellet ligger sentralt ifht. togstasjon.

Romtips: Toppetasjen har store gode rom med god utsikt.
      Takk, Traveler_Anita
      Sidsel N, Manager på Thon Hotel Arena, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. november 2018

Hei Anita,
      Tusen takk for fantastisk tilbakemelding og top score, det setter vi stor pris på.
      Håper å se deg igjen snart, velkommen skal du være.

Anmeldt 3. november 2018 via mobile enheter

Meget bra service, fine, rene og komfertable rom, god mat og meget god service .
      Kan anbefales på det sterkeste til både enkeltpersoner og konferanser. Velfungerende på alle måter og man føler seg meget velkommen.

1  Takk, KnutTerjeTuv
      Sidsel N, Manager på Thon Hotel Arena, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. november 2018

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding og topp score. Det setter vi stor pris på og håper du kommer snart tilbake.

Anmeldt 25. oktober 2018 via mobile enheter

Var på kurs på hotellet i 2dager, veldig hygelig og service innstilt personell som fikk frem en hjemmekoslig atmosfære. Nært lillestrøm stasjon(ca 3-5 min å gå), der det går flytog til gardemoen og nsb tog til gardemoen,oslo s og andre destinasjoner.

Takk, eilin_cecilia
      Sidsel N, Manager på Thon Hotel Arena, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. oktober 2018

Tusen takk for 5 flotte stjerner og hyggelig tilbakemelding, Eilin. Vi setter stor pris på det og håper å kunne ønske deg velkommen ved en senere anledning.

Anmeldt 22. oktober 2018 via mobile enheter

Kan bare anbefale Thon Arena Hotell! Topp mottakelse ved ankomst ifm et besøk på Spille-Expo (Norges Varemesse). God og rask sjekk-inn takket være en hyggelig og service-minded front desk medarbeider (Ali) - må bare skryte av ham 👍
      Rommet var også i toppklassen.
      Spiste frokost på hotellet både på lørdag og på søndag, og det var en slik frokost en skulle ønske flere hoteller hadde. Stort utvalg av både varm og kald mat, med et super tilbud av både speilegg, omelett, suppe, sveler og mye mer. Det var også et godt utvalg av glutenfri mat.
      Frokostsalen var stor, men det var likevel kort vei til buffeten. Servicepersonalet hadde god oversikt mtp rydding av bordene, og gikk forbi alle bordene med jevne mellomrom for å tilby påfyll med kaffe.
      Alt i alt, en super opplevelse.

Takk, NordiskTraveller
      Sidsel N, Leder  på Thon Hotel Arena, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. oktober 2018

Tusen takk for fantastisk tilbakemelding og topp score. Det setter vi stor pris på. Vi håper vi kan få ønske deg velkommen tilbake en annen gang.
      Med vennlig hilsen Team Arena og Sidsel Nevjar, Hotellsjef

Anmeldt 21. oktober 2018 via mobile enheter

Flott hotell, god service og hyggelige medarbeidere!

2 år siden vi var her sist, opplevelsen da var kjempebra med en fantastisk frokost.

Gledet oss til frokosten fra vi booket hotellet, hotellet leverte nok en gang.
      Frokosten får terningkast 6, av de 40-50 hotellene vi har besøkt i Norge er dette helt klart en av de tre beste!

Vi gleder oss til å komme tilbake!

Takk, Kjetil T
      Sidsel N, Manager på Thon Hotel Arena, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. oktober 2018

Tusen takk for en fantastisk tilbakemelding og topp score, Kjetil. Dette setter vi stor pris på å høre da frokost er et av satsingsområdene våre. Vi gleder oss til å kunne ønske dere velkommen tilbake en annen gang.
      Med vennlig hilsen Team Arena og Sidsel Nevjar, Hotellsjef