Gratis avbestilling frem til 14.08.21
FindHotelUSD 158
Agoda.comUSD 158
eDreamsUSD 151
Anmeldt 8. november 2018

Nydelig opphold under Oslo Motor Festival. Vi ble møtt med veldig hyggelig betjening, både frokosten og middagen er helt fantastisk, og baren serverer nydelige drinker. Vi kommer garantert tilbake til neste år.

Romtips: Be om dobbeltseng.
Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, KayL1062
Sidsel N, Manager på Thon Hotel Arena, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. november 2018

Hei KayL 1062,
Tusen takk for utrolig hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på og gleder oss til å kunne ønske dere velkommen tilbake neste år!
Hva kunne vi gjort andereldes for å klare en topp score? Vi vil gjerne bli best og tar gjerne forbedringspunkter.

Med vennlig hilsen Team Arena / Sidsel Nevjar, Hotellsjef.

Anmeldt 7. november 2018

fantastisk til både avslapping og jobb. Jeg har vært her på tur og også vært på konferanse med jobben! (som vi har arrangert).

Hvis du bare vil slappe av er spaavdelingen helt fantastisk, alltid rent og fint og hyggelig stemning.

konferanselokalene er høy standard og personalet er super hjelpsome og dyktige.

Frokosten og lunsjen er utrolig bra, med veldig godt utvalg av mat og drikke.

• Reisetype: Reiste med venner
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, 729emiliaa
Sidsel N, Manager på Thon Hotel Arena, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. november 2018

Tusen takk Emilia!
Slike tilbakemeldinger setter vi umåtelig stor pris på å få og vi ønsker deg hjertelig velkommen tilbake neste gang.

Anmeldt 7. november 2018

Bodde her ifm. en konferanse. Fikk et stort og flott rom i toppetasjen. Fantastisk frokost og god pausemat under konferansen :) Ypperlig service og hyggelig personale. Hotellet ligger sentralt ifht. togstasjon.

Romtips: Toppetasjen har store gode rom med god utsikt.
Takk, Traveler_Anita

Hei Anita,
Tusen takk for fantastisk tilbakemelding og top score, det setter vi stor pris på.
Håper å se deg igjen snart, velkommen skal du være.

Anmeldt 3. november 2018 via mobile enheter

Meget bra service, fine, rene og komfertable rom, god mat og meget god service .
Kan anbefales på det sterkeste til både enkeltpersoner og konferanser. Velfungerende på alle måter og man føler seg meget velkommen.

1  Takk, KnutTerjeTuv
Sidsel N, Manager på Thon Hotel Arena, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. november 2018

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding og topp score. Det setter vi stor pris på og håper du kommer snart tilbake.

Anmeldt 25. oktober 2018 via mobile enheter

Var på kurs på hotellet i 2dager, veldig hygelig og service innstilt personell som fikk frem en hjemmekoslig atmosfære. Nært lillestrøm stasjon(ca 3-5 min å gå), der det går flytog til gardemoen og nsb tog til gardemoen,oslo s og andre destinasjoner.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, eilin_cecilia
Sidsel N, Manager på Thon Hotel Arena, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. oktober 2018

Tusen takk for 5 flotte stjerner og hyggelig tilbakemelding, Eilin. Vi setter stor pris på det og håper å kunne ønske deg velkommen ved en senere anledning.