Expedia.comUSD 174
Trip.comUSD 173
Agoda.comUSD 181
Anmeldt 17. november 2018 via mobile enheter

Har etter hvert fått en anselig antall overnattinger her. Fordi som tillitsvalgt i Lederne, blir det en del møter og konferanser her. Jeg opplever rommene som gode. Bra seng og greit bad. Frokosten og lunsjen er god og variert. Mens middagene denne gangen ble litt for midt på treet. Jeg tror at årsaken til dette ligger i gjeste volumet. Det blir for mye fabrikk og samlebånd håndtering av maten.Det blir mye «arena» følelse, på bekostning av intimitet og kos.

Takk, Dag S
Sidsel N, Manager på Thon Hotel Arena, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. november 2018

Hei Hilde,
Tusen takk for din tilbakemelding, den er viktig for oss for at vi skal kunne levere enda bedre neste gang.
VI tar en gjennomgang på kjøkkenet og håper å kunne ønske deg velkommen tilbake en annen gang, med en bedre omgivelse på matopplevelsen.
Med vennlig hilsen Team Arena / Sidsel Nevjar, Hotellsjef

Anmeldt 9. november 2018 via mobile enheter

Var på todager konferanse på hotellet. God logistikk, selv med mange hundre mennesker. God servering i pausene. Hyggelig og hjelpsomt personale. Godt utstyrt konferansehotell med skjermer både bak scenen, ved siden av scenen og midt i lokalet.

Takk, Synne W
Sidsel N, Manager på Thon Hotel Arena, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. november 2018

Hei Synne,
Tusen takk for 4 flotte stjerner og hyggelig tilbakemelding. Dette setter vi stor pris på og håper vi kan få ønske deg velkommen tilbake en annen gang.

Anmeldt 8. november 2018

Nydelig opphold under Oslo Motor Festival. Vi ble møtt med veldig hyggelig betjening, både frokosten og middagen er helt fantastisk, og baren serverer nydelige drinker. Vi kommer garantert tilbake til neste år.

Romtips: Be om dobbeltseng.
Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, KayL1062
Sidsel N, Manager på Thon Hotel Arena, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. november 2018

Hei KayL 1062,
Tusen takk for utrolig hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på og gleder oss til å kunne ønske dere velkommen tilbake neste år!
Hva kunne vi gjort andereldes for å klare en topp score? Vi vil gjerne bli best og tar gjerne forbedringspunkter.

Med vennlig hilsen Team Arena / Sidsel Nevjar, Hotellsjef.

Anmeldt 7. november 2018

fantastisk til både avslapping og jobb. Jeg har vært her på tur og også vært på konferanse med jobben! (som vi har arrangert).

Hvis du bare vil slappe av er spaavdelingen helt fantastisk, alltid rent og fint og hyggelig stemning.

konferanselokalene er høy standard og personalet er super hjelpsome og dyktige.

Frokosten og lunsjen er utrolig bra, med veldig godt utvalg av mat og drikke.

• Reisetype: Reiste med venner
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, 729emiliaa
Sidsel N, Manager på Thon Hotel Arena, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. november 2018

Tusen takk Emilia!
Slike tilbakemeldinger setter vi umåtelig stor pris på å få og vi ønsker deg hjertelig velkommen tilbake neste gang.

Anmeldt 7. november 2018

Bodde her ifm. en konferanse. Fikk et stort og flott rom i toppetasjen. Fantastisk frokost og god pausemat under konferansen :) Ypperlig service og hyggelig personale. Hotellet ligger sentralt ifht. togstasjon.

Romtips: Toppetasjen har store gode rom med god utsikt.
Takk, Traveler_Anita

Hei Anita,
Tusen takk for fantastisk tilbakemelding og top score, det setter vi stor pris på.
Håper å se deg igjen snart, velkommen skal du være.