Orbitz.comUSD 175
Trip.comUSD 175
Agoda.comUSD 187
Anmeldt 29. november 2018

Har blitt en del overnattinger her, på dette flotte og praktiske hotellet. Personalet er serviceinnstilt og hjelper til med det meste. Som teknisk koordinator for Body-mind-spirit-festivalen ved Norges Varemesse opplever jeg dette et perfekt hotell å oppholde seg på. Stort utvalg ved frokosten og en herlig meny å velge fra i restauranten, baren har godt utvalg av drikke for den som ønsker det. Under 1 minutt fra dør-dør, ca 5 minutt fra jernbanestasjonen og dermed kort vei fra Oslo sentrum og Gardermoen.

Dato for oppholdet: november 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, Jan Olav M
Sidsel N, Leder  på Thon Hotel Arena, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. desember 2018

Tusen takk for topp score og flott anmeldelse.
Vi setter stor pris på dette og ønsker velkommen tilbake en annen gang.
Med vennlig hilsen Team Arena og Sidsel

Anmeldt 19. november 2018 via mobile enheter

Rent og fint på hotellet, jeg fikk omgangssyke og lå 24 timer på rommet! Fikk fantastisk hjelp, de kom opp med mat og drikke og spurte hele veien om det var noe de kunne gjøre!!

Ikke noe annet en skryt til denne gjengen!!!

Takk, Guide22887086750
Sidsel N, Manager på Thon Hotel Arena, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. november 2018

Kjære Guide22887086750,

Først og fremst, tusen takk for hyggelig tilbakemelding, selv om formen din ikke var god. Jeg håper du er bedre nå.
Du er hjertelig velkommen tilbake ved en passende anledning.
Med vennlig hilsen Team Arena / Sidsel

Anmeldt 17. november 2018

Hotellet har gode møtelokaler. Rommet mitt var romslig, rent og pent. En ikkefungerende fjernkontroll til tven ble straks erstattet når jeg ga beskjed. Maten på hotellet var normalt svært god, selv om hjortekjøttet på festmiddagen var litt tørt (for mye stekt?). Hyggelig betjening. De som var veganere klaget på at variasjonen i maten var elendig.

Takk, steinolavr
Sidsel N, Manager på Thon Hotel Arena, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. november 2018

Hei Stein Olav,
Tusen takk for 4 flotte stjerner og hyggelig tilbakemelding. Jeg tar opp veganer variasjon med kjøkkenet, takk for beskjed.
Lag deg en strålende dag og velkommen tilbake en annen gang.
Med vennlig hilsen Team Arena / Sidsel Nevjar, Hotellsjef

Anmeldt 17. november 2018 via mobile enheter

Har etter hvert fått en anselig antall overnattinger her. Fordi som tillitsvalgt i Lederne, blir det en del møter og konferanser her. Jeg opplever rommene som gode. Bra seng og greit bad. Frokosten og lunsjen er god og variert. Mens middagene denne gangen ble litt for midt på treet. Jeg tror at årsaken til dette ligger i gjeste volumet. Det blir for mye fabrikk og samlebånd håndtering av maten.Det blir mye «arena» følelse, på bekostning av intimitet og kos.

Takk, Dag S

Hei Hilde,
Tusen takk for din tilbakemelding, den er viktig for oss for at vi skal kunne levere enda bedre neste gang.
VI tar en gjennomgang på kjøkkenet og håper å kunne ønske deg velkommen tilbake en annen gang, med en bedre omgivelse på matopplevelsen.
Med vennlig hilsen Team Arena / Sidsel Nevjar, Hotellsjef

Anmeldt 9. november 2018 via mobile enheter

Var på todager konferanse på hotellet. God logistikk, selv med mange hundre mennesker. God servering i pausene. Hyggelig og hjelpsomt personale. Godt utstyrt konferansehotell med skjermer både bak scenen, ved siden av scenen og midt i lokalet.

Takk, Synne W
Sidsel N, Manager på Thon Hotel Arena, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. november 2018

Hei Synne,
Tusen takk for 4 flotte stjerner og hyggelig tilbakemelding. Dette setter vi stor pris på og håper vi kan få ønske deg velkommen tilbake en annen gang.
Med vennlig hilsen Team Arena / Sidsel