Gratis avbestilling frem til 10.02.23
Gratis avbestilling frem til 12.02.23
Vio.comUSD 218
AlgotelsUSD 229
Anmeldt 19. januar 2019 via mobile enheter

Dette hotellet er meget bra. Store fine og rene rom, meget bra konferanse fasiliteter, god plass, treningsrom, basseng, jacuzi, alt du forventer rett og slett.
Maten er et kapittel for seg - bedre lunsj får du ikke!
Skal du på Norges varemesse er det et snaut minutt å gå over plassen utenfor inngangen til hotellet. Bare 3-4 minutter å gå fra Lillestrøm stasjon. Foruten hotellets egen restaurant, er det Big Horn(ikke så bra), Hinoki (Sushi og verdens beste grillede indrefilet på japansk grill), Indisk, Restaurant Syd(meget bra), Bruket (Scandic), Pikene på hjørnet, og Gastronomi Pizzeria(billig god pizza du kan hente og ta med på hotellet)...Alt dette på hotellets side av jernbanen!
Anbefales på det varmeste!

Dato for oppholdet: januar 2019
Takk, Tore1970
Sidsel N, Manager på Thon Hotel Arena, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. januar 2019

Tusen takk for en fantastisk tilbakemelding Tore. Vi håper du tar turen tilbake en annen gang også, velkommen skal du være.
Med hilsen fra Team Arena og Sidsel

Anmeldt 16. desember 2018 via mobile enheter

Dette hotellet har jeg sovet på gjentatte ganger når jeg har vært i Lillestrøm. Hotellet har en helt fantastisk frokost. Personalet er alltid hyggelige og imøtekommende (med et par unntak) Hotellet har svært god beligghenhet når du kommer fra togstasjonen. Virkelig verdt å sjekke ut.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, Birgitte M
Sidsel N, Manager på Thon Hotel Arena, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. desember 2018

Hei Birgitte,
Tusen takk for 5 flotte stjerner og topp score. Vi håper å se deg igjen i 2019. Velkommen skal du være.
Med vennlig hilsen Team Arena / Sidsel

Anmeldt 29. november 2018 via mobile enheter

Dette må være blant de hyggeligste og beste hotellet jeg har bodd på i Norge.
Ble tatt i mot med et smil i resepsjonen. Jeg fikk all info jeg trengte for å kunne hygge meg den ettermiddagen og kvelden på hotellet.
Rommet jeg fikk var meget godt innredet og de hadde utnyttet rommet på en god måte. Tapeten på rommet er det eneste jeg vil bemerke. Ikke helt min stil vil jeg si. Et stort pluss for kjøleskap på rommet.
Treningsrommet har gode tredemøller som var veldig kjekt når været var noe stusselig ute.
Frokosten var av beste klasse. Godt brød og et meget godt utvalg av alt som er godt. Nok et pluss for rikelig med bacon og kalkunbacon.
Jeg vil benytte meg av dette hotellet ved neste stopp på Lillestrøm.

Takk, 280asgeirl
SNEDrammen, Manager på Thon Hotel Arena, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. desember 2018

Tusen takk for flott tilbakemelding og topp score, det setter vi utrolig stor pris på og håper å se deg igjen ved en passende anledning. Du er hjertelig velkommen.
Med vennlig hilsen Team Arena / Sidsel

Anmeldt 29. november 2018

Hotellet er blitt våres sted for å slappe av når vi skal koble av for noen dager.
Første som møter deg er utrolig god service av de hyggelige ansatte i resepsjonen. Rommet er stort og fint, inneholder alt vi trenger.
Frokosten er fenomenal, det mangler ingenting og vi blir sittende litt for lenge hver dag for det er så mye godt å velge mellom.
Middagen i Brasseriet er høydepunktet. Servitør har så god kunnskap om vin og mat kombinasjoner at vi overlater alt til han, bare til å sette seg ned å glede seg. Maten er fantastisk, uansett om man velger fisk eller kjøtt.
Hvis noen lurer på hvordan ett hotell skal drives har de fasiten her.
Vi gleder oss til neste besøk

Romtips: Snakk med resepsjonen og de finner det rommet du ønsker.
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, Garbjo

Tusen takk for en fantastisk tilbakemelding. Dette gleder oss stort og vi ønsker dere hjertelig velkommen tilbake til oss.
Med vennlig hilsen Team Arena og Sidsel Nevjar, Hotellsjef

Anmeldt 29. november 2018

Har blitt en del overnattinger her, på dette flotte og praktiske hotellet. Personalet er serviceinnstilt og hjelper til med det meste. Som teknisk koordinator for Body-mind-spirit-festivalen ved Norges Varemesse opplever jeg dette et perfekt hotell å oppholde seg på. Stort utvalg ved frokosten og en herlig meny å velge fra i restauranten, baren har godt utvalg av drikke for den som ønsker det. Under 1 minutt fra dør-dør, ca 5 minutt fra jernbanestasjonen og dermed kort vei fra Oslo sentrum og Gardermoen.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, Jan Olav M
Sidsel N, Leder  på Thon Hotel Arena, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. desember 2018

Tusen takk for topp score og flott anmeldelse.
Vi setter stor pris på dette og ønsker velkommen tilbake en annen gang.
Med vennlig hilsen Team Arena og Sidsel