Aktiv reisende
Anmeldelse av Thon Hotel Arena
5,0 av 5 boblerAnmeldt 25. jan. 2019
Dato for oppholdet: januar 2019
Romtips: Litt lange korridorer, så om dette betyr noe, bestill rom i nærheten av heis
5,0 av 5 boblerVerdi
4,0 av 5 boblerSted
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Sidsel N, ManagerThon Hotel Arena, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 26. jan. 2019
Hei Pragmatiker,
Tusen takk for utrolig hyggelig tilbakemelding, Vi blir så glad når vi ser at alt vi jobber så hardt med blir satt pris på og fungerer. Hjertelig velkommen tilbake ved en annen anledning.
Med vennlig hilsen Team Arena / SIdsel
      Svømmebasseng
        kr 1 490
      4.2 km fra Thon Hotel Arena
      Gratis parkering
      Drink i den nye baren i resturanten
        kr 1 425
      5.4 km fra Thon Hotel Arena
        kr 1 953
      8.0 km fra Thon Hotel Arena
      Se flere hoteller i Lillestrøm
      Anmeldt 21. januar 2019

Dette hotellet var en stor skuffelse. Bodde to netter på enkeltrom, rommet er greit nok men med dårlig romløsning. Du får ikke nattbord, og selv om rommet har en stor tv kan du ikke se hele tven fra sengen (den kan vippes ut fra veggen, men stativet når ikke langt nok ut til at du ser hele skjermen). Det var ikke mulig å lukke gardinene skikkelig, og det er opplyst utenfor som gjorde at det sev lys inn på rommet hele døgnet og var plagsomt når jeg skulle sove. Flere andre i reisefølget hadde samme problem.

Det var mye støy på hotellet. Vasking av rom var i gang fra før 8 med medfølgende dunking av støvsugere i vegger og bråk (relativt lytt fra gangen) som ikke gjorde det mulig å sove videre. Det var også mye støy generelt gjennom døgnet av det som hørtes ut som møbler som ble dratt over gulvet. Dette holdt meg våken om natten og drev på fremdeles på morgenen (opplevde dette kun den ene natten). Kan ha vært noe de drev på med i frokostområdet, da rommet lå i etasjen over, men sånn støy bør ikke foregå midt på natten.

Rommet var etter min mening for varmt, og jeg fant ikke ut av hvordan jeg kunne regulere det. Ovnen sto på og varmet mye, tilsynelatende uten mulighet for å reguleres. Å åpne vinduet var ikke et alternativ da det er en støyende motorvei utenfor.

Ellers ble det byttet håndklær tross at de var hengt på angitt sted for å beholde. Hadde fått et ekstra håndkle etter mitt ønske, men fikk mine to håndklær erstattet med ett tross at de hang på "beholde-knaggen". Det er ikke verdens undergang å få nye håndklær, men for meg er det et miljøspørsmål og upraktisk å måtte hente ekstra håndkle en gang til. Det var ikke noe ikke forstyrr-skilt på rommet, så om morgenen når jeg håpet å få sove ut etter nattens bråk ble jeg istedet liggende og bekymre meg for at vaskepersonalet skulle komme inn fra 8 og ut.

Rommet var også utstyrt med en Bose-høyttaler men ingen instruksjoner om oppkobling. Ved forsøk fikk jeg kun mulighet til å koble til andres enheter enn min egen.

Rommet har en enorm svart hylle som inneholder minibar, safe etc. Pluss for å ha dette. Dessverre var denne hyllen full av støv, noe som bør være noe de tenker ekstra på når de velger en slik massiv og mørk hylle.

Vi var et reisefølge på flere personer, der 2 i følget hadde problemer med kluss i resepsjonen. Én ble lovet dobbeltrom fremfor enkeltrom, men sendt til nye enkeltrom 3 ganger, og én betalte 300 kr for oppgradering men hadde samme enkeltrom som oss andre uten oppgradering. Da hun spurte resepsjonistene senere hva hun hadde betalt for fikk hun ikke noe svar, og hun regnet pengene som tapt.

Pluss: God frokost, bra beliggenhet, kjøleskap/minibar, strømuttak ved sengen og helt ok SPA (kun 1 av 2 badstuer kunne brukes da jeg var der, i tillegg var garderoben full av håndklær henslengt overalt på gulvet og generelt rotete, burde nok ha personale innom for å rydde opp i løpet av dagen).

Har tidligere benyttet meg mye av Thon, og dette var første opphold etter en lengre tid med andre hotellkjeder. Frister ikke med gjentakelse og anbefaler ikke dette hotellet.

Takk, Linnx
      Sidsel N, Manager på Thon Hotel Arena, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. januar 2019

Hei Linnx,

Tusen takk for tilbakemelding.

Vi setter stor pris på at du tok deg tid til å skrive ditt innlegg. Det gir oss bl.a. innspill til å kunne gjøre de små justeringene vi trenger for å bli bedre.
      Vi jobber til daglig mye med våre fokusområder service, frokost og kvalitet for at ditt opphold skal bli best mulig.
      Denne gangen kom vi dessverre ikke helt i mål.
      Bose høyttaler på rom kobles via bluetooth på telefonen, beklager at dette ikke kom klart frem.
      Støv på rommet burde selvfølgelig vært fjernet, dette tar jeg med renholdsansvarlig.
      Ovnen reguleres via termostat på veggen.

Jeg beklager de ulemper som ble påført ved opphold hos oss og håper du vil gi oss en sjanse til. Skulle det være spørsmål rundt dette, ta kontakt med meg.
      Jeg håper vi kan ønske dere velkommen tilbake ved en senere anledning.

Med vennlig hilsen Team Arena og Sidsel Nevjar, Hotellsjef

Anmeldt 19. januar 2019 via mobile enheter

Dette hotellet er meget bra. Store fine og rene rom, meget bra konferanse fasiliteter, god plass, treningsrom, basseng, jacuzi, alt du forventer rett og slett.
      Maten er et kapittel for seg - bedre lunsj får du ikke!
      Skal du på Norges varemesse er det et snaut minutt å gå over plassen utenfor inngangen til hotellet. Bare 3-4 minutter å gå fra Lillestrøm stasjon. Foruten hotellets egen restaurant, er det Big Horn(ikke så bra), Hinoki (Sushi og verdens beste grillede indrefilet på japansk grill), Indisk, Restaurant Syd(meget bra), Bruket (Scandic), Pikene på hjørnet, og Gastronomi Pizzeria(billig god pizza du kan hente og ta med på hotellet)...Alt dette på hotellets side av jernbanen!
      Anbefales på det varmeste!

Takk, Tore1970
      Sidsel N, Manager på Thon Hotel Arena, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. januar 2019

Tusen takk for en fantastisk tilbakemelding Tore. Vi håper du tar turen tilbake en annen gang også, velkommen skal du være.
      Med hilsen fra Team Arena og Sidsel

Anmeldt 16. desember 2018 via mobile enheter

Dette hotellet har jeg sovet på gjentatte ganger når jeg har vært i Lillestrøm. Hotellet har en helt fantastisk frokost. Personalet er alltid hyggelige og imøtekommende (med et par unntak) Hotellet har svært god beligghenhet når du kommer fra togstasjonen. Virkelig verdt å sjekke ut.

Dato for oppholdet: oktober 2018
      Takk, Birgitte M
      Sidsel N, Manager på Thon Hotel Arena, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. desember 2018

Hei Birgitte,
      Tusen takk for 5 flotte stjerner og topp score. Vi håper å se deg igjen i 2019. Velkommen skal du være.
      Med vennlig hilsen Team Arena / Sidsel

Anmeldt 29. november 2018 via mobile enheter

Dette må være blant de hyggeligste og beste hotellet jeg har bodd på i Norge.
      Ble tatt i mot med et smil i resepsjonen. Jeg fikk all info jeg trengte for å kunne hygge meg den ettermiddagen og kvelden på hotellet.
      Rommet jeg fikk var meget godt innredet og de hadde utnyttet rommet på en god måte. Tapeten på rommet er det eneste jeg vil bemerke. Ikke helt min stil vil jeg si. Et stort pluss for kjøleskap på rommet.
      Treningsrommet har gode tredemøller som var veldig kjekt når været var noe stusselig ute.
      Frokosten var av beste klasse. Godt brød og et meget godt utvalg av alt som er godt. Nok et pluss for rikelig med bacon og kalkunbacon.
      Jeg vil benytte meg av dette hotellet ved neste stopp på Lillestrøm.

Dato for oppholdet: november 2018
      Takk, 280asgeirl
      SNEDrammen, Manager på Thon Hotel Arena, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. desember 2018

Tusen takk for flott tilbakemelding og topp score, det setter vi utrolig stor pris på og håper å se deg igjen ved en passende anledning. Du er hjertelig velkommen.
      Med vennlig hilsen Team Arena / Sidsel

Anmeldt 29. november 2018

Hotellet er blitt våres sted for å slappe av når vi skal koble av for noen dager.
      Første som møter deg er utrolig god service av de hyggelige ansatte i resepsjonen. Rommet er stort og fint, inneholder alt vi trenger.
      Frokosten er fenomenal, det mangler ingenting og vi blir sittende litt for lenge hver dag for det er så mye godt å velge mellom.
      Middagen i Brasseriet er høydepunktet. Servitør har så god kunnskap om vin og mat kombinasjoner at vi overlater alt til han, bare til å sette seg ned å glede seg. Maten er fantastisk, uansett om man velger fisk eller kjøtt.
      Hvis noen lurer på hvordan ett hotell skal drives har de fasiten her.
      Vi gleder oss til neste besøk

Romtips: Snakk med resepsjonen og de finner det rommet du ønsker.
      Dato for oppholdet: november 2018
      Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
      Takk, Garbjo

Tusen takk for en fantastisk tilbakemelding. Dette gleder oss stort og vi ønsker dere hjertelig velkommen tilbake til oss.
      Med vennlig hilsen Team Arena og Sidsel Nevjar, Hotellsjef