Gratis avbestilling frem til 27.08.22
Gratis avbestilling frem til 26.08.22
FindHotel
ZenHotels.comUSD 216
Anmeldt 1. august 2021

Nydelig rom. God utsikt, 2 toalett stort bad med egen dusj, og badekar, og god plass for 4 på reise. Nedskalert frokost grunnet færre gjester, men allikevel utmerket kvalitet. Gleder oss til neste opphold på Thon Hotel Arena

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
1  Takk, A1189FZtoml
Sidsel Nevjar, General Manager på Thon Hotel Arena, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. august 2021

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding og topp score. Vi gleder oss til å kunne ønske dere velkommen tilbake ved en senere anledning.
Med vennlig hilsen Team Arena og Sidsel, hotellsjef

Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Kjempefint hotell med god service! Bra renhold. Noe støv, men ellers var det rent. Treningsrommet kunne hatt bedre ventilasjon. Frokosten var god og innholdsrik. Vi reiste med hund, noe som var helt uproblematisk. 10 min med tog inn til Oslo, så dette er et godt alternativ om man skal dit.

1  Takk, Maria Johanne J
Sidsel Nevjar, Daglig leder på Thon Hotel Arena, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. juli 2021

Hei Maria Johanne,
Tusen takk for kjempefin tilbakemelding, det setter vi stor pris på og håper å se dere igjen ved en passende anledning. Velkommen skal dere være.
Med vennlig hilsen fra Team Arena og Sidsel hotellsjef

Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Familie på 5, bodde på 60m2 suite. Perfekt med 2 «avdelinger», med egne bad og tv-er. God frokost, og flott bassengområde. Valgte hotellet grunnet tilgang på bassengområde. Ett boble/spabad og ett stort basseng med motstrøm. Helt ok trimrom. Fornøyd med både renhold og service. Hotellet kan anbefales!

Takk, 560vegarf
Sidsel Nevjar, Daglig leder på Thon Hotel Arena, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. juli 2021

Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding. Godt å ha litt plass når man skal bo sammen med hele familien. Vi håper oppholdet ga mersmak og ønsker dere gjerne velkommen tilbake.
Sommerhilsen fra Team Arena og Sidsel, hotellsjef

Anmeldt 7. februar 2021 via mobile enheter

Dette er en flott arena for konferanser. Lett å komme seg hit, både offentlig transport og med bil. Romslige lokaler og god ivaretakelse av gjeldende smittevernregler. Fin bevertning i konferanselokalene. Lunsjen er fantastisk! Dette er verdt å dra hit alene. Utsøkt svinenakke er en glede for både øyne og gane. Nam nam

Dato for oppholdet: november 2020
2  Takk, HCMy
Sidsel Nevjar, General Manager på Thon Hotel Arena, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. februar 2021

Hei HCMy,
Tusen takk for meget hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på. Jeg håper å kunne ønske dere velkommen tilbake ved en senere anledning. Velkommen skal dere være.
Med vennlig hilsen Team Arena og Sidsel Nevjar, hotellsjef

Anmeldt 9. september 2020 via mobile enheter

Helprofft hotell, har innrettet seg etter utfordringen med Corona, fine rom, rentegodtgjørelse ordentlig. Perfekt beliggende for helgekurs og konferanser, kort avstand fra Gardermoen. Kan absolutt anbefales

Dato for oppholdet: september 2020
Takk, EKHanssen
Sidsel Nevjar, Daglig leder på Thon Hotel Arena, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. september 2020

Hei EKHansen,
Tusen takk for meget hyggelig tilbakemelding. Det setter vi stor pris på og håper å se deg igjen ved en senere anledning. Velkommen skal du være.
Med vennlig hilsen Team Arena og Sidsel, hotellsjef