Gratis avbestilling frem til 20.08.22
Gratis avbestilling frem til 19.08.22
Trip.com
ZenHotels.comUSD 211
Anmeldt 10. august 2021 via mobile enheter

Vi er en familie på 4 med hund som bodde på dette hotellet under sommerferien. Vi ble godt tatt i mot ved ankomst og fikk et supert rom med et soverom og sovesofa i stuen. Rommet var rent og pent. Frokosten var innholdsrik og god.
Treningsrommet var godt utstyrt med 4 møller og masse annet. Det eneste jeg kunne pirke på ved dette hotellet var at treningsrommet var alt for varmt. Det var ingen problem å finne parkering utenfor.
Hotellet ligger 5 min gang fra jernbanen og ble et fantastisk utgangspunkt for turer inn til Oslo med tog.
Vi kommer veldig gjerne tilbake.

1  Takk, 280asgeirl
Sidsel Nevjar, General Manager på Thon Hotel Arena, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. august 2021

Hei 280asgeirl,
Tusen takk for super tilbakemelding og topp score, det setter vi pris på og gleder oss til å ønske dere velkommen tilbake en annen gang.
Med hilsen fra Team Arena og Sidsel, hotellsjef

Anmeldt 1. august 2021

Nydelig rom. God utsikt, 2 toalett stort bad med egen dusj, og badekar, og god plass for 4 på reise. Nedskalert frokost grunnet færre gjester, men allikevel utmerket kvalitet. Gleder oss til neste opphold på Thon Hotel Arena

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
1  Takk, A1189FZtoml
Sidsel Nevjar, General Manager på Thon Hotel Arena, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. august 2021

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding og topp score. Vi gleder oss til å kunne ønske dere velkommen tilbake ved en senere anledning.
Med vennlig hilsen Team Arena og Sidsel, hotellsjef

Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Kjempefint hotell med god service! Bra renhold. Noe støv, men ellers var det rent. Treningsrommet kunne hatt bedre ventilasjon. Frokosten var god og innholdsrik. Vi reiste med hund, noe som var helt uproblematisk. 10 min med tog inn til Oslo, så dette er et godt alternativ om man skal dit.

1  Takk, Maria Johanne J
Sidsel Nevjar, Daglig leder på Thon Hotel Arena, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. juli 2021

Hei Maria Johanne,
Tusen takk for kjempefin tilbakemelding, det setter vi stor pris på og håper å se dere igjen ved en passende anledning. Velkommen skal dere være.
Med vennlig hilsen fra Team Arena og Sidsel hotellsjef

Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Familie på 5, bodde på 60m2 suite. Perfekt med 2 «avdelinger», med egne bad og tv-er. God frokost, og flott bassengområde. Valgte hotellet grunnet tilgang på bassengområde. Ett boble/spabad og ett stort basseng med motstrøm. Helt ok trimrom. Fornøyd med både renhold og service. Hotellet kan anbefales!

Takk, 560vegarf
Sidsel Nevjar, Daglig leder på Thon Hotel Arena, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. juli 2021

Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding. Godt å ha litt plass når man skal bo sammen med hele familien. Vi håper oppholdet ga mersmak og ønsker dere gjerne velkommen tilbake.
Sommerhilsen fra Team Arena og Sidsel, hotellsjef

Anmeldt 7. februar 2021 via mobile enheter

Dette er en flott arena for konferanser. Lett å komme seg hit, både offentlig transport og med bil. Romslige lokaler og god ivaretakelse av gjeldende smittevernregler. Fin bevertning i konferanselokalene. Lunsjen er fantastisk! Dette er verdt å dra hit alene. Utsøkt svinenakke er en glede for både øyne og gane. Nam nam

Dato for oppholdet: november 2020
2  Takk, HCMy
Sidsel Nevjar, General Manager på Thon Hotel Arena, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. februar 2021

Hei HCMy,
Tusen takk for meget hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på. Jeg håper å kunne ønske dere velkommen tilbake ved en senere anledning. Velkommen skal dere være.
Med vennlig hilsen Team Arena og Sidsel Nevjar, hotellsjef