Booking.comUSD 212
TripadvisorUSD 203
FindHotel
ZenHotels.comUSD 214
Anmeldt 14. august 2021 via mobile enheter

God service, flotte fasiliteter, spesielt treningsrom og basseng. Perfekt beliggenhet ift togstasjon og sentrum. Kort avstand fra Oslo lufthavn er også en fordel. Veldig hyggelig personale, anbefaler alltid venner og bekjente å bo her.

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, Pistasj1
Sidsel Nevjar, General Manager på Thon Hotel Arena, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. august 2021

Tusen hjertelig takk for en fantastisk tilbakemelding, det setter vi stor pris på og håper å se dere igjen snart.
Med hilsen fra Team Arena og Sidsel, hotellsjef

Anmeldt 10. august 2021 via mobile enheter

Vi er en familie på 4 med hund som bodde på dette hotellet under sommerferien. Vi ble godt tatt i mot ved ankomst og fikk et supert rom med et soverom og sovesofa i stuen. Rommet var rent og pent. Frokosten var innholdsrik og god.
Treningsrommet var godt utstyrt med 4 møller og masse annet. Det eneste jeg kunne pirke på ved dette hotellet var at treningsrommet var alt for varmt. Det var ingen problem å finne parkering utenfor.
Hotellet ligger 5 min gang fra jernbanen og ble et fantastisk utgangspunkt for turer inn til Oslo med tog.
Vi kommer veldig gjerne tilbake.

1  Takk, 280asgeirl
Sidsel Nevjar, General Manager på Thon Hotel Arena, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. august 2021

Hei 280asgeirl,
Tusen takk for super tilbakemelding og topp score, det setter vi pris på og gleder oss til å ønske dere velkommen tilbake en annen gang.
Med hilsen fra Team Arena og Sidsel, hotellsjef

Anmeldt 1. august 2021

Nydelig rom. God utsikt, 2 toalett stort bad med egen dusj, og badekar, og god plass for 4 på reise. Nedskalert frokost grunnet færre gjester, men allikevel utmerket kvalitet. Gleder oss til neste opphold på Thon Hotel Arena

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
1  Takk, A1189FZtoml
Sidsel Nevjar, General Manager på Thon Hotel Arena, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. august 2021

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding og topp score. Vi gleder oss til å kunne ønske dere velkommen tilbake ved en senere anledning.
Med vennlig hilsen Team Arena og Sidsel, hotellsjef

Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Kjempefint hotell med god service! Bra renhold. Noe støv, men ellers var det rent. Treningsrommet kunne hatt bedre ventilasjon. Frokosten var god og innholdsrik. Vi reiste med hund, noe som var helt uproblematisk. 10 min med tog inn til Oslo, så dette er et godt alternativ om man skal dit.

1  Takk, Maria Johanne J
Sidsel Nevjar, Daglig leder på Thon Hotel Arena, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. juli 2021

Hei Maria Johanne,
Tusen takk for kjempefin tilbakemelding, det setter vi stor pris på og håper å se dere igjen ved en passende anledning. Velkommen skal dere være.
Med vennlig hilsen fra Team Arena og Sidsel hotellsjef

Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Familie på 5, bodde på 60m2 suite. Perfekt med 2 «avdelinger», med egne bad og tv-er. God frokost, og flott bassengområde. Valgte hotellet grunnet tilgang på bassengområde. Ett boble/spabad og ett stort basseng med motstrøm. Helt ok trimrom. Fornøyd med både renhold og service. Hotellet kan anbefales!

Takk, 560vegarf
Sidsel Nevjar, Daglig leder på Thon Hotel Arena, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. juli 2021

Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding. Godt å ha litt plass når man skal bo sammen med hele familien. Vi håper oppholdet ga mersmak og ønsker dere gjerne velkommen tilbake.
Sommerhilsen fra Team Arena og Sidsel, hotellsjef