Gratis avbestilling frem til 16.12.22
Gratis avbestilling frem til 18.12.22
eDreams
ZenHotels.comUSD 183
Anmeldt 17. september 2021

Bodd her ved flere anledninger tilknyttet jobb konferanse arrangementer. Super beliggenhet med kort gangavstand til jernbanestasjonen. Det finnes også rikelig med parkering både ute, inne og tilknyttet Varemessen. Man må passe på hvor man betaler da det er forskjellige parkeringsselskaper som driver foran hotellet vs. Varemessen.

Fine rom som har supert renhold og veldig behjelpelig renholdspersonale. Har alltid bestilt et vanlig dobbelt rom og har ikke noe å klage på tilknyttet disse rommene. Fint med mulighet til å kunne regulere temperaturen selv.

Super frokost med rikelig utvalg. Har også spist både middag og lunsj her. Har ingenting å klage på. Skulle gjerne sett at det var noe mer sitteområder i 1. etg. Det blir til tider veldig fullt her, og det var vanskelig å få sitteplass. Covid-19 regler var godt ivaretatt, spesielt i resturant.

Kan anbefale Thon Hotel Arena hvis man skal legge et besøk til Lillestrøm.

Romtips: Supert for barn da basseng finnes. Ellers store åpne områder.
Dato for oppholdet: september 2021
1  Takk, jonasveiberg
Sidsel Nevjar, Daglig leder på Thon Hotel Arena, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. september 2021

Tusen takk for en meget hyggelig tilbakemelding og fine ord. Håper å se deg igjen snart, du er hjertelig velkommen.

Anmeldt 15. august 2021 via mobile enheter

Vi bodde på hotellet med våre to barn på 11 og 8 år. Hotellet er stort og moderne med flotte rom, vi fikk tildelt et meget romslig familierom med badekar. Herlig relaxavdeling med basseng (ikke for kaldt), boblebad og badstue som ga oss skikkelig luksusfølelse. Barna elsket å være her. Gode rutiner for smittevern, da tid i bassenget måtte bookes på forhånd. Greit utstyrt treningsrom. Kjempetrivelig betjening i resepsjonen. Meget god frokost, savnet ingenting her. Skulle gjerne gitt 6 stjerner om det var mulig :) Vi kommer definitivt tilbake mange ganger i fremtiden.

Dato for oppholdet: august 2021
1  Takk, kathwaa
Sidsel Nevjar, General Manager på Thon Hotel Arena, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. august 2021

Tusen takk for herlig tilbakemelding, dette setter vi stor pris på og håper å se dere igjen. Velkommen skal dere være.

Anmeldt 14. august 2021 via mobile enheter

God service, flotte fasiliteter, spesielt treningsrom og basseng. Perfekt beliggenhet ift togstasjon og sentrum. Kort avstand fra Oslo lufthavn er også en fordel. Veldig hyggelig personale, anbefaler alltid venner og bekjente å bo her.

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, Pistasj1
Sidsel Nevjar, General Manager på Thon Hotel Arena, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. august 2021

Tusen hjertelig takk for en fantastisk tilbakemelding, det setter vi stor pris på og håper å se dere igjen snart.

Anmeldt 10. august 2021 via mobile enheter

Vi er en familie på 4 med hund som bodde på dette hotellet under sommerferien. Vi ble godt tatt i mot ved ankomst og fikk et supert rom med et soverom og sovesofa i stuen. Rommet var rent og pent. Frokosten var innholdsrik og god.
Treningsrommet var godt utstyrt med 4 møller og masse annet. Det eneste jeg kunne pirke på ved dette hotellet var at treningsrommet var alt for varmt. Det var ingen problem å finne parkering utenfor.
Hotellet ligger 5 min gang fra jernbanen og ble et fantastisk utgangspunkt for turer inn til Oslo med tog.
Vi kommer veldig gjerne tilbake.

1  Takk, 280asgeirl
Sidsel Nevjar, General Manager på Thon Hotel Arena, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. august 2021

Hei 280asgeirl,
Tusen takk for super tilbakemelding og topp score, det setter vi pris på og gleder oss til å ønske dere velkommen tilbake en annen gang.

Anmeldt 1. august 2021

Nydelig rom. God utsikt, 2 toalett stort bad med egen dusj, og badekar, og god plass for 4 på reise. Nedskalert frokost grunnet færre gjester, men allikevel utmerket kvalitet. Gleder oss til neste opphold på Thon Hotel Arena

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
1  Takk, A1189FZtoml
Sidsel Nevjar, General Manager på Thon Hotel Arena, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. august 2021

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding og topp score. Vi gleder oss til å kunne ønske dere velkommen tilbake ved en senere anledning.
Med vennlig hilsen Team Arena og Sidsel, hotellsjef