A K
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Dmitry N, General ManagerThon Hotel Lillestrom, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 14. nov. 2018
Hei Aina,

Tusen takk for at du har tatt deg tid til å skrive en anmeldelse av vårt hotel.
Så hyggelig at du er fornøyd med serviceinnstilt personale hos oss.
Når det gjelder kvaliteten på renholdet, så beklager jeg at den ikke var topp noen dagen under ditt opphold. Vi har tatt en oppfriskningsrunde med housekeepingteamet for at det ikke skal gjenta seg.

kr 1 492
        kr 2 090
      8.7 km fra Thon Hotel Lillestrom
      Se flere hoteller i Lillestrøm
      Anmeldt 27. august 2018 via mobile enheter

Hotellet ser fint ut, men rommet var noe slitt og kanskje ikke helt rent - kanskje det har stått tomt en stund. De i resepsjonen var snille og meget hjelpsomme.
      Frokosten var noe mager og ikke noe å skryte av. Det er ikke ofte at jeg sliter med å finne noe jeg har lyst å spise, men det var vanskelig her. Eggerøre var kraftig overstekt. Bacon var nærmest kokt og hadde ingen stekeskorpe. Pølsene lå i vann og så ut som de lå der lenge. Poteter og kalkunkjøttkaker var en trist og smakløs omgang. Det meste pålegg var spist og det var tomt for kaffe. Det ble fylt på med kaffe etterhvert men da var jeg ferdig å spise.

På den positive side er de nærme toget og det ligger et par gode spisesteder i gangavstand.

Dato for oppholdet: august 2018
      Takk, reklamemannen
      Dmitry N, General Manager på Thon Hotel Lillestrom, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. august 2018

Kjære gjest,

Tusen takk for at du har tatt deg tid til å skrive en anmeldelse av vårt hotell.
      Så flott at du er fornøyd med både servicen og hotellet generelt.
      Når det gjelder mangler ved frokosten, så beklager jeg at vi ikke har klart å levere i forhold til forventningene. Her skal vi stramme inn rutinene for at lignende ikke skjer igjen.

Anmeldt 25. juli 2018

Hotellet ligger svært sentralt i Lillestrøm sentrum, midt i gågata, med kort vei til restauranter, butikker og utesteder. Fasilitetene er helt OK, rommene det samme. Ingen aircondition, noe som gjorde at det var relativt varmt på det tidspunktet vi besøkte hotellet. Frokost på Egon er som kjent ingen højdare.

Dato for oppholdet: juni 2018
      Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
      1  Takk, Tron N
      Dmitry N, General Manager på Thon Hotel Lillestrom, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. august 2018

Kjære gjest,

Tusen takk for din tilbakemelding!
      Så flott at du er fornøyd med fasilitetene og beliggenheten til hotellet.
      Når det gjelder manglende airconditioning, så er det beklagelig at det var varmt på rommet. Vi tar din tilbakemelding med oss i vårt videre arbeid.

Anmeldt 23. juli 2018 via mobile enheter

Vi var to par på tur og hadde oppgradert rom med sittegruppe. Rommene var moderne og stilig innredet. Alt var rent og pent.
      Fantastisk god frokost og et herlig service innstilt personale. Kan anbefales.

Dato for oppholdet: mars 2018
      Takk, Ingvild H
      Dmitry N, General Manager på Thon Hotel Lillestrom, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. august 2018

Hei Ingvild,

Tusen takk for en fantastisk tilbakemelding! Vi setter stor pris på din anbefaling av hotellet vårt.
      Hjertelig velkommen tilbake ved en senere anleding!

Anmeldt 16. juli 2018 via mobile enheter

Har bodd på dette hotellet 3 ganger og er svært fornøyd. Alle 3 gangene har vi blitt oppgradert til et bedre rom uten kostnad, veldig hyggelig. Personalet i resepsjonen møter deg alltid med et smil og er veldig serviceinnstilte. Er Thon medlem, og de husker alltid å spørre om vi vil ha gratis vann og avis. Rommene har grei størrelse og framstår som rene. Har også fått sen utsjekk gratis, så har følt oss veldig godt ivaretatt. Frokosten er også utrolig god. Er det noe å sette fingeren på er det varmen på rommene. Selv med vinduet oppe blir det badstue. Fikk låne ei vifte siste opphold, men hjalp ikke all verden. Ei heller beste hotellet å sove på fre/lør pga bråk fra Gevir og ellers i gatene. Minus med få parkeringsplasser, men kan parkere gratis i parkeringshuset til Lillestrøm Torv kl 18-21 hverdager. Kan også parkere utafor kinoen (P2) som ligger noen hundre meter unna. På hverdager er det gratis fra kl 20 - 09 neste dag, lørdager gratis etter kl 17. (søndager gratis hele dagen.) Parkering i sone P2 og P3 er billigst, og du slipper å bli "rana" i parkeringsutgifter.

Dato for oppholdet: mai 2018
      Takk, lenebuha

Hei Lene,

Tusen takk for din positive tilbakemelding! Så hyggelig å høre at dere er fornøyde med oppholdene hos oss.
      Håper det ikke blir lenge til dere kommer tilbake!

Anmeldt 7. juli 2018 via mobile enheter

Ved ankomst fikk vi god service og informasjon. Siden vi overnattet via firma, skulle overnattingen faktureres på vanlig måte(vi skulle ikke betale noe).
      Ved utsjekk presterer han i resepsjonen å belaste kortene våre for full sum. Sum ble «reservert» og pengene kommer tilbake etter 5-6 dager påstod han. Vi har bodd på mange Thon hoteller der det aldri har vært noe problem. Her må enten resepsjonist sette seg bedre inn i hva som skjer på og i jobben sin. Informere boende. Uproft, ihvertfall da vi presiserte dette ved ankomst og forklarte at dette skulle faktureres.
      Rett og slett dårlig service eller en ansatt uten peiling på jobben sin. Da vi ringer tilbake til hotellet har han heller ikke kontroll på hva som har skjedd. Først etter 10 minutter i telefon greier han å forklare seg på en slags måte.
      Uproft og synd for et bra selskap som Thon.

Ellers bra opphold, varme rom.

Dato for oppholdet: juli 2018
      Takk, matshansen12
      Dmitry N, General Manager på Thon Hotel Lillestrom, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. juli 2018

Hei Mats,

Tusen takk for din tilbakemelding!
      Beklager at kortet ditt ble autorisert for hele beløpet ved utsjekk. Sånn skal det selvfølgelig ikke være når overnattingen skal faktureres. Vi skal stramme inn rutinene for å unngå at lignende skal kunne skje igjen.

Så fint at du hadde et bra opphold hos oss!