Stine Høie
  • Tripadvisor
    kr 1 428
5.1 km fra Thon Hotel Lillestrom
Restaurant
Drink i den nye baren i resturanten
kr 986
    kr 1 682
12.4 km fra Thon Hotel Lillestrom
Se flere hoteller i Lillestrøm
Anmeldt 18. februar 2020

Enkelt hotell midt i sentrum av Lillestrøm.
Store rene rom med stor TV, til hotell å være.
Hyggelig betjening, frokost på Egon's var også bra.
Skal du bo sentralt, til fornuftig pris i Lillestrøm, anbefaler jeg Thon hotell Lillestrøm.

Romtips: Noen rom har "utsikt til bakgården".
Takk, Steinar J
Dmitry N, General Manager på Thon Hotel Lillestrom, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. mai 2020

Hei Steinar,

Tusen takk for en fin tilbakemelding!
Det er gledelig å lese at du vil anbefale hotellet til alle reisende som er på utkikk etter hotellrom i Lillestrøm.

Anmeldt 17. februar 2020 via mobile enheter

Rommet var koselig og reint, problemet med iskaldt gulv ble løst med en kompensasjon til bruk ved neste overnatting. Kompensasjonen kom som forslag bare en dag senere og er kvalitet på kundebehandling. Tusen takk

Takk, NiStine95

Kjære gjest,

Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding!
Vi setter stor pris på at du er fornøyd med god service!

Gulvvarmen har vi allerede fått fikset så vi håper at du kommer til å ha et fint opphold neste gang du er hos oss.

Anmeldt 13. februar 2020

Hyggelig hotell. God service, rent . Frokost på EGON var "grei nok". Sentral beliggenhet i Lillestrøm. Gangavstand til buss og jernbanestasjon med gode forbindelser til flyplass og Oslo sentrum. Butikker og spisesteder like ved.

Dato for oppholdet: mars 2019
Takk, gunnlars

Kjære gjest,

Tusen takk for at du har tatt deg tid til å skrive en anmeldelse av ditt opphold her hos oss.
Så flott at du er fornøyd med hotellet!
Vi håper å kunne ønske deg velkommen tilbake ved en senere anledning!

Anmeldt 5. februar 2020 via mobile enheter

Rommet var kaldt, badet kaldere. Ingen særlig funksjon på varmekabler, måtte varme opp badet med hårføneren.

Rommet bar preg av å være gammelt.

Lite eller ingen merking av allergener på frokost. Glutenfrie knekkebrød plassert i umiddelbar nærhet av annen brødmat med stor sannsynlighet for kontinuasjon.

Alt i alt håper jeg at jeg var uheldig. Lav value for money

Takk, perofs
Dmitry N, General Manager på Thon Hotel Lillestrom, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. mars 2020

Hei Per,

Takk for din tilbakemelding!

Beklager den uheldige opplevelsen du fikk ved ditt opphold hos oss. Vi vet vi kan det bedre så vi håper du vil gi oss en ny sjanse ved en annen anledning, så skal vi sørge for at du får et fint opphold.

Når det gjelder dine anmerkninger ang. frokost, så er disse allerede rettet opp.

Anmeldt 21. januar 2020 via mobile enheter

Hotellet er ok og veldig sentralt. Ok betjeningen og rom bra. All mat serveres hos Egon i samme bygg. Dette er stor sett ok, men denne gang var jeg ikke fornøyd. Frokost og spesielt søndag var ikke bra. Svett ost og kjøttpålegg, bacon måtte vært stekt i uren panne, det var bismak. Jeg har bodd der ofte, men dette er det første gang jeg har opplevd.

Dato for oppholdet: januar 2020
Reisetype: Reiste alene
Takk, Fredrik E
Dmitry N, General Manager på Thon Hotel Lillestrom, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. januar 2020

Hei Fredrik,

Tusen takk for at du har tatt deg tid til å gi oss din tilbakemelding.

Så hyggelig at du har vært fornøyd med maten på Egon ved dine tidligere opphold hos oss. At det glippet siste gang er meget beklagelig. Vi har tatt det opp med frokostteamet som skal sørge for at lignende ikke skjer igjen.

Hjertelig velkommen tilbake ved en senere anledning!