Robyn R
8.7 km fra Thon Hotel Lillestrom
Gratis parkering
Se flere hoteller i Lillestrøm
Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Jeg og min familie var sliten etter 9 timers biltur og så frem til å sjekke inn og få oss en god natts søvn. Det ble det overhode ikke på noen av oss, og hotellrommet var så ekkelt og møkkete at vi hadde mest lyst å legge oss i bilen!
Det var også drepende varmt på rommet, viften hjalp ingenting for å få ned varmen på rommet, og dette var ikke en varm sommerdag,så hvor varmt det faktisk kunne blitt tør jeg ikke tenke på. Det var så grisete, man skulle trodd rommet aldri var blitt rent. Skittent sengetøy, ekle flekker opp etter vegger, sengekant og en eim av frityrstekt mat og sigarett lukt om man prøvde å åpne vinduet. Styr unna dette hotellet!

Ikke hadde de noe barnemeny heller da vi skulle spise frokost.

Takk, stinehoie
Anmeldt 18. februar 2020

Enkelt hotell midt i sentrum av Lillestrøm.
Store rene rom med stor TV, til hotell å være.
Hyggelig betjening, frokost på Egon's var også bra.
Skal du bo sentralt, til fornuftig pris i Lillestrøm, anbefaler jeg Thon hotell Lillestrøm.

Romtips: Noen rom har "utsikt til bakgården".
Takk, Steinar J
Dmitry N, General Manager på Thon Hotel Lillestrom, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. mai 2020

Hei Steinar,

Tusen takk for en fin tilbakemelding!
Det er gledelig å lese at du vil anbefale hotellet til alle reisende som er på utkikk etter hotellrom i Lillestrøm.

Anmeldt 17. februar 2020 via mobile enheter

Rommet var koselig og reint, problemet med iskaldt gulv ble løst med en kompensasjon til bruk ved neste overnatting. Kompensasjonen kom som forslag bare en dag senere og er kvalitet på kundebehandling. Tusen takk

Takk, NiStine95

Kjære gjest,

Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding!
Vi setter stor pris på at du er fornøyd med god service!

Gulvvarmen har vi allerede fått fikset så vi håper at du kommer til å ha et fint opphold neste gang du er hos oss.

Anmeldt 13. februar 2020

Hyggelig hotell. God service, rent . Frokost på EGON var "grei nok". Sentral beliggenhet i Lillestrøm. Gangavstand til buss og jernbanestasjon med gode forbindelser til flyplass og Oslo sentrum. Butikker og spisesteder like ved.

Dato for oppholdet: mars 2019
Takk, gunnlars

Kjære gjest,

Tusen takk for at du har tatt deg tid til å skrive en anmeldelse av ditt opphold her hos oss.
Så flott at du er fornøyd med hotellet!
Vi håper å kunne ønske deg velkommen tilbake ved en senere anledning!

Anmeldt 5. februar 2020 via mobile enheter

Rommet var kaldt, badet kaldere. Ingen særlig funksjon på varmekabler, måtte varme opp badet med hårføneren.

Rommet bar preg av å være gammelt.

Lite eller ingen merking av allergener på frokost. Glutenfrie knekkebrød plassert i umiddelbar nærhet av annen brødmat med stor sannsynlighet for kontinuasjon.

Alt i alt håper jeg at jeg var uheldig. Lav value for money

Takk, perofs
Dmitry N, General Manager på Thon Hotel Lillestrom, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. mars 2020

Hei Per,

Takk for din tilbakemelding!

Beklager den uheldige opplevelsen du fikk ved ditt opphold hos oss. Vi vet vi kan det bedre så vi håper du vil gi oss en ny sjanse ved en annen anledning, så skal vi sørge for at du får et fint opphold.

Når det gjelder dine anmerkninger ang. frokost, så er disse allerede rettet opp.