Vi har merket at du bruker en nettleser som ikke stĂžttes. Tripadvisor-nettstedet vises kanskje ikke riktig.Vi stĂžtter fĂžlgende nettlesere:
LĂ„s den laveste prisen fra disse nettstedene
Expedia.comUSD 147
Vio.comUSD 142
ZenHotels.comUSD 160
Hvordan betalinger til oss pÄvirker rekkefÞlgen av prisene som vises. Romtyper kan variere.
Prisene leveres av partnerne vÄre og reflekterer priser per natt, inkludert alle skatter og avgifter som er kjent av partnerne vÄre. BesÞk partnerne vÄre for mer informasjon.
Hoteller i nĂŠrheten
SprÄkAlle sprÄk
Flere sprÄk
11–16 av 161 anmeldelser
Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Innsjekk gikk kjapt og greit. Hyggelig betjening. Ingen parkering knyttet til hotellet, men vi fikk info om at parkering fra 20:00 - 09:00 var gratis de fleste plassene i byen, noe som stemte. Vi var heldige Ä fant parkeringsplass rett utenfor hotellet, sÄ det var fint.
Rommet stod til forventningen. Fin stÞrrelse pÄ bad, og god fasiliteter pÄ rommet. Usedvanlig god seng.
SentrumsnÊrt og grei bar/restaurant knyttet til hotellet. Prismessig var det ogsÄ veldig greit.
Anbefaler en tur innom her hvis du trenger en plass Ă„ bo i LillestrĂžm.

Takk, robynr804
Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Jeg og min familie var sliten etter 9 timers biltur og sÄ frem til Ä sjekke inn og fÄ oss en god natts sÞvn. Det ble det overhode ikke pÄ noen av oss, og hotellrommet var sÄ ekkelt og mÞkkete at vi hadde mest lyst Ä legge oss i bilen!
Det var ogsÄ drepende varmt pÄ rommet, viften hjalp ingenting for Ä fÄ ned varmen pÄ rommet, og dette var ikke en varm sommerdag,sÄ hvor varmt det faktisk kunne blitt tÞr jeg ikke tenke pÄ. Det var sÄ grisete, man skulle trodd rommet aldri var blitt rent. Skittent sengetÞy, ekle flekker opp etter vegger, sengekant og en eim av frityrstekt mat og sigarett lukt om man prÞvde Ä Äpne vinduet. Styr unna dette hotellet!

Ikke hadde de noe barnemeny heller da vi skulle spise frokost.

Takk, stinehoie
Anmeldt 18. februar 2020

Enkelt hotell midt i sentrum av LillestrĂžm.
Store rene rom med stor TV, til hotell Ă„ vĂŠre.
Hyggelig betjening, frokost pÄ Egon's var ogsÄ bra.
Skal du bo sentralt, til fornuftig pris i LillestrĂžm, anbefaler jeg Thon hotell LillestrĂžm.

Romtips: Noen rom har "utsikt til bakgÄrden".
Dato for oppholdet: februar 2020
Takk, Steinar J
Dmitry N, General Manager pÄ Thon Hotel Lillestrom, svarte pÄ denne anmeldelsenBesvart 5. mai 2020

Hei Steinar,

Tusen takk for en fin tilbakemelding!
Det er gledelig Ä lese at du vil anbefale hotellet til alle reisende som er pÄ utkikk etter hotellrom i LillestrÞm.

Hjertelig velkommen tilbake!

Anmeldt 17. februar 2020 via mobile enheter

Rommet var koselig og reint, problemet med iskaldt gulv ble lÞst med en kompensasjon til bruk ved neste overnatting. Kompensasjonen kom som forslag bare en dag senere og er kvalitet pÄ kundebehandling. Tusen takk

Dato for oppholdet: februar 2020
Reisetype: Reiste pÄ forretningsreise
Takk, NiStine95

KjĂŠre gjest,

Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding!
Vi setter stor pris pÄ at du er fornÞyd med god service!

Gulvvarmen har vi allerede fÄtt fikset sÄ vi hÄper at du kommer til Ä ha et fint opphold neste gang du er hos oss.

Hjertelig velkommen tilbake!

Anmeldt 13. februar 2020

Hyggelig hotell. God service, rent . Frokost pÄ EGON var "grei nok". Sentral beliggenhet i LillestrÞm. Gangavstand til buss og jernbanestasjon med gode forbindelser til flyplass og Oslo sentrum. Butikker og spisesteder like ved.

Dato for oppholdet: mars 2019
Takk, gunnlars

KjĂŠre gjest,

Tusen takk for at du har tatt deg tid til Ă„ skrive en anmeldelse av ditt opphold her hos oss.
SĂ„ flott at du er fornĂžyd med hotellet!
Vi hÄper Ä kunne Þnske deg velkommen tilbake ved en senere anledning!