Gratis avbestilling frem til 05.11.21
FindHotel
ZenHotels.comUSD 182
Anmeldt 16. august 2020

Fint hotell, rent og romslig. Flott balkong. Minus at det ikke var stikkontakt på badet, eller i gang der det var speil. Vansklug å regulere temperatur i dusjen. Ellers lyst og fint. Veldig hyggelig betjening. Frokostbuffeten som var på Egons var bare ok.

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, Miriam O
Anmeldt 1. august 2020

Kunnskapsløse ansatte som ikke kjente til parkeringsbestemmelsene, elendig frokost der ansatte røyker fremfor å etterfylle mat, mye støy fra vannledninger? Romma dekker behovet, og er ok for en natt, men for oss som var der nesten en uke så er det ikke aktuelt neste gang. Her lukter det low-price lang lei, der alt skal spares på.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
1  Takk, secretary2018
Anmeldt 19. juli 2020

Midt i sentrum, nært til puber og restauranter, hvis du vil ha noe annet å spise enn Egon, som ligger i hotellet. Passelig gå tur fra flytoget, 450 m. Cromcast på rommet hvis ønskelig. Fikk ikke brukt den, vanskelig å sette opp, eller koble til ---

Romtips: Bodde i andre etg, så rett inn i blokk som var 5 etg høy. Så nei ikke utsikt.
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, OveH212
Anmeldt 16. juli 2020

Vi bodde her i juni. Var veldig varmt også og dessverre så har ikke dette hotellet klimaanlegg. Vifte hjelper jo forsåvidt. Å åpne vinduet var ikke aktuelt da vi hadde rom mot puben. Kona og venninna hennes syntes det også var veldig varmt. Frokosten derimot var veldig god, men det er den jo alltid på Egon :) Og siden det er Korona tider, måtte vi bestille frokosten på forhånd. Men det gjorde ikke noe siden vi fikk maten med en gang :)

Dato for oppholdet: juni 2020
2  Takk, AST81
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Anbefales Hyggelige personale og bra beliggenhet.. ren og ryddig hotellrom. Mange alternativer til frokost. Rask svar på email og MSN. Bra parkerings muligheter og lett å finne fram til hotellet

1  Takk, Shadaalsayegh