Anmeldt 14. september 2019

Flott rimelig alternativ på Skjetten. Store rom med fullutstyrte kjøkken. Alt nytt, rent og ordentlig. «Automatisk hotell» uten resepsjon, men ringer du servicetelefonen får du hjelp med en gang om det er noe. Bussholdeplass rett ved med avgang til Lillestrøm hvert 10. minutt på dagtid, tar ca. 10 min. Gratis parkering. Noe trafikkstøy på dagtid, men rolig om natten. Gode senger. Kommer gjerne tilbake.

Dato for oppholdet: september 2019
Takk, Per630
Anmeldt 30. august 2019

Rene og fine rom. Lyst og romslig på superior room som vi bestilte. Fikk ikke kodene når vi skulle sjekke inn, måtte ringe inn å gå de til å rette det. Vi fikk bare hånduker til 2 personer, enda vi hadde bestilt rom til 4. Vi manglet kopptuer, oppvaskbørste og slikt når vi kom, men de fikset alt når vi ringte dem dagen etter. Noe feil med komfyrvakta og. Er ikke steikovn, airconditionher, tv/radio. Problemene vi møtte på ble raskt rettet opp, de er veldige hyggelig når vi har tatt kontakt. Reagerer litt på at kopper sto i oppvaskmaskin istedet for skap.

Dato for oppholdet: august 2019
Takk, Miriam O