“Veldig god thaimat og hyggelig service ”
Anmeldelse av Wok&Go

Wok&Go
Vurdert som nr. 19 av 46 Restauranter i Lillestrøm
Kjøkken: Asiatisk
Anmeldt 5. februar 2019 via mobile enheter

Bestilte take-away på hjemmesiden uten problemer, ble møtt av hyggelig personell som estimerte ventetid i restauranten ved ankomst. Curryen var enda varm når vi kom hjem, det var store porsjoner og smakte ypperlig.
Vi kommer til å bestille mat igjen,

Vegetarvennlig.

Dato for besøk: februar 2019
Takk, linnhelengj

Anmeldt 23. november 2018 via mobile enheter

Forferdelig service! Måtte krangle med en useriøs jente som ikke visste hvordan hun skulle gi oss kvittering!

Stod i boblejakke å lagde mat! Gikk imellom kjøkken og kassa uten å vaske seg heller...æsj! Mattilsynet liker sikkert slikt?

Takk, 337kurto
Anmeldt 9. november 2018 via mobile enheter

Maten er god bare du får med deg riktig eller helle leveranse med hjem. Har ved to anledninger fått med oss feil eller mangelfull leveranse. Første gang fikk vi feil ordre. Da kjørte vi tilbake og byttet den ut. Andre gang manglet vi 30’stk vårruller tilsv kr 239,- Vi nektet å kjøre tilbake og ba å få pengene tilbakeført kortet. Dette er mer enn 4 uker siden! Ringte etter to uker og fikk beskjed om at det skulle gjøres innen en uke. Sjekket bankkonto etter to uker. Ingen spor av pengene! Svært useriøs. Utspekulert. De har mistet oss som kunder.

Takk, Lisa L
Anmeldt 5. august 2018 via mobile enheter

Rot med bestilling førte til at vi måtte kjøre tilbake med maten og blir møtt med kjeft fra personalet!! Ikke en enste beklagelse men regelrett kjeft! Makan til rot og uorganisert personale har jeg aldri opplevd!
Et lite service kurs hadde vært på sin plass- eller rett og slett bytte personale. De stod og kjeftet på hverandre mens vi ventet på maten også.

Dato for besøk: august 2018
Takk, Elin Gade H
Anmeldt 24. juli 2018 via mobile enheter

Fantastiske nudler. Kjører fra Oslo vest til hit bare for å spise nudler. Stort utvalg og norske råvarer, har også en fin bonusordning med hver 10. Rett gratis. Anbefales på det sterkeste

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Fhirana

Reisende som så på Wok&Go, så også på

Lillestrøm, Skedsmo
Lillestrøm, Skedsmo

Har du vært i Wok&Go? Del dine erfaringer!