“Bare rot!”

Få mat levert
Vurdert som nr. 25 av 48 Restauranter i Lillestrøm
Kjøkken: Asiatisk
Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Vi bestilte mat til gitt tidspunkt. Måtte ringe å etterlyse maten og fikk da beskjed om at maten var klar men at de manglet sjåfør. 45min senere kom halvparten av bestillingen på døra. Bestillingen ble kansellert og vi kommer ikke til å bestille flere ganger!

Takk, 621gerdw

Anmeldt 31. mai 2020 via mobile enheter

Styr unna! Om du velger mild, medium eller sterk så får du akkurat samme styrke på krydder. Burde vel ikke være så vanskelig.
Har kjøpt mat her flere ganger fordi jeg bor i nærheten og først håpet jeg bare var uheldig med betjeningen. Opplever servicen og maten de serverer som svært uprofesjonelle

Dato for besøk: mai 2020
Takk, R6505TZritas
Anmeldt 31. mai 2020 via mobile enheter

Vi bestilte to milde kyllingretter og de var veldig sterke. Slikt ødelegger matopplevelsen og gjorde at vi ikke greide å spise maten. Dessverre var det stengt slik at vi ikke fikk returnert maten.

Dato for besøk: mai 2020
1  Takk, G9248TGjohnm
Anmeldt 10. august 2019

Kjempegod wok mat. Prøvd flere variater og allevar like gode. Rimelig mat. Mye for pengene. Perfekt takeaway

Dato for besøk: mai 2019
1  Takk, HanneWW
Anmeldt 3. april 2019 via mobile enheter

Elsker maten herfra, særlig panang curry, og det smaker akkurat som i Thailand. Solide porsjoner som smaker fantastisk til en meget god pris!

Dato for besøk: april 2019
Takk, anitaoy89

Reisende som så på Wok&Go, så også på

Lillestrøm, Skedsmo
Lillestrøm, Skedsmo

Har du vært i Wok&Go? Del dine erfaringer!