“Middag med kjæresten - utrolig god mat ❤️❤️”
Anmeldelse av Lille Thai

Lille Thai
Vurdert som nr. 12 av 44 Restauranter i Lillestrøm
Kjøkken: Kinesisk, Thai
Anmeldt 2. august 2021

Et utrolig koselig sted, med stor sjel og varm atmosfære! Vi ble tatt imot av meget serviceinnstilte og hyggelige servitør – men alle som jobber der har hjertet med seg og setter kunden i fokus!

Vi startet med Tom-Yam Goong suppe som var en smaksbombe – passe sterk for alle ganer.

Så fortsatte vi med: «Finger food» - kyllingbryst på spyd, grillet scampi og vårruller, som er vår favoritt forrett.

Til hovedrett hadde vi «Stekt biff indrefilet» i Teriyaki saus som var aldeles smakfull!

Vi anbefaler Lille Thai på det varmeste❤️

Takk, Knut R

Anmeldt 16. oktober 2020 via mobile enheter

Kom inn i lokalet. Ble ønsket velkommen og fikk bord. Der sluttet den gode opplevelsen. Ikke fikk vi vann til maten og maten vi fikk var en stor skuffelse. Kafé mat , industri grønnsaker, smakløst og tamt. And var hovedretten. Det kunne vært hva som helst. Ingen smak av and. Jeg har vært å spist her noen ganger og dette var nedtur.

Dato for besøk: oktober 2020
1  Takk, AtleA338
Anmeldt 6. august 2020

En hyggelig restaurant med god mat
og bra service.
Gode supper samt ganske store porsjoner.
Prisene er også hyggelige

Dato for besøk: januar 2020
Takk, brainraider
Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

Vi var idag hos LilleThai for første gang. Vi fikk først forretten Finger food. Det var 3 forskjellige forretter hvor alle var veldig gode.
På de fleste steder er det vanlig at man må være 2 for å få Crispy Duck. Hos LilleThai bør man ikke være 2. Derfor kunne jeg bestille Mixed sjørett med kongekrabbe, kamskjell og kongereker. Sammen med grønnsaker og en nydelig ingefærsaus. Alt var perfekt tilberedt.
Anderetten var også akkurat så god som den skal være.
Til dessert fikk vi sjokoladefondant og mangopudding. Nydelig!
Når vi legger til at vi ble servert av en hyggelig og observant servitør kan kvelden oppsummeres med et ord: Perfekt!

1  Takk, Svein R
Anmeldt 7. desember 2019 via mobile enheter

Hadde bestemt meg for Asia mat og Lille Thai ble valgt helt tilfeldig. Det var ingen gjester i lokalet da restauranten akkurat hadde åpnet for dagen. Ble tatt imot av en meget serviceinnstilt og hyggelig servitør. Spiste Pekingsuppe til forrett. Den smakte helt suverent. Jeg ba om litt chili noe jeg fikk bringt til bordet med en gang.

Hovedretten ble Kylling på Thai vis i Wok.

Alle ingrediensene var perfekt tilberedt. Grønnsakene fremsto friske og med godt tygg. Wok prosessen var opptimalt utført. Kyllingen var delt i passe store biter og var lett fritert.

Dette var virkelig bra. Slenger likeså godt på et aldri så lite HURRA!!!!!

Dato for besøk: desember 2019
3  Takk, DDEBjarne

Reisende som så på Lille Thai, så også på

Lillestrøm, Skedsmo
Lillestrøm, Skedsmo

Har du vært i Lille Thai? Del dine erfaringer!