“Skuffende”

LS Pizza & Kebab Huset
Vurdert som nr. 2 av 2 Smått og godt i Lillestrøm
Kjøkken: Fra Midtøsten, Pizza
Anmeldt 23. januar 2019 via mobile enheter

Bestilte 2 kebab tallerken i går kveld. Kjøttet smakte og luktet dårlig. Vi har tidligere spist her mange gang tidligere, og gleder oss til å spise da vi var veldig sultene... men endte opp med å kaste all maten.

Dato for besøk: januar 2019
1  Takk, MissMinaBratlie

Anmeldt 25. august 2018

Man pleide å få varm kebab her før, men siste gangene kommer kjøttet kald og betjeningen vil ikke engang diskutere og påstår at den er varm.

Dårlig kundeservice og og kebabkjøtt, går heller til RP kebab der man faktisk får VARM mat og bare varm brød.

Dato for besøk: august 2018
1  Takk, Armani8612
Anmeldt 24. juli 2018

Kebaben er å anbefale, svært godt pitabrød du desverre må bestille ved siden av. Burde fulgt med middagen....
Anbefales på det sterkeste, dette er en av stedene du bør besøke for en god hurtigmat.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Svein P
Anmeldt 1. mai 2018 via mobile enheter

Ls kebab er den beste i lillestrøm. Veldig godt kjøtt og god saus. Denne restauranten lager også sine egne pitabrød, og det setter jeg veldig pris på

Dato for besøk: mai 2018
1  Takk, Gnalter B
Anmeldt 6. november 2017 via mobile enheter

Dette er det eneste stedet i Lillestrømområdet som lager autentisk kebab. Kunder kommer langveis fra for å kjøpe kebab her. De bruker ordentlig kjøtt, istedenfor det som vanligvis brukes i Norge. Det er få sitteplasser, men stedet er egnet for takaway.

Dato for besøk: november 2017
5  Takk, paalkrist

Reisende som så på LS Pizza & Kebab Huset, så også på

Lillestrøm, Skedsmo

Har du vært i LS Pizza & Kebab Huset? Del dine erfaringer!