“Hyggelig sted”
Anmeldelse av Pikene på Hjørnet

Pikene på Hjørnet
Vurdert som nr. 16 av 46 Restauranter i Lillestrøm
Anmeldt 30. januar 2019 via mobile enheter

Var innom med venner for enkelt samvær. Bestilte kaffe latte, kakao med krem og the. Hyggelig uformelt sted, service og servering var upåklagelig. Vil spise der neste gang.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, Grethe L

Anmeldt 24. januar 2019 via mobile enheter

God mat og hyggelige priser. Rikholdig meny, som ikke alltid er like positivt, men det vi bestilte smakte utmerket. Hyggelig betjening og god service.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, Fakkan
Anmeldt 10. september 2018

Vi bestilte og fikk levert på døra. Svært fornøyd med tapasbord til seks personer. Punktlig levering, mange forskjellige retter, særlig scampien og kjøttbollene var gode. Mye mat. kan ikke besvare spørsmålene om selve restauranten, da dette var en cateringbestilling.

Takk, BoardingPass598362
Anmeldt 9. august 2018 via mobile enheter

Servitøren var kjempehyggelig. Maten smakte bra, men to av rettene manglet ting som vi hadde bedt om å få med. Jeg tror vi betalte for dette ekstra selv om vi ikke fikk det. Vi ba om kvittering, men kvitteringen vi fikk viste bare totalsum.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Wenche R
Anmeldt 5. august 2018

Spiste en lun scampisalat, og den var god på smak og stor, mettende porsjon.
Kanskje ikke verdens hyggeligste uteplass, men helt greit for en lunsj. Hyggelig personale.

Dato for besøk: august 2018
1  Takk, Discover0507

Reisende som så på Pikene på Hjørnet, så også på

Lillestrøm, Skedsmo

Har du vært i Pikene på Hjørnet? Del dine erfaringer!