“Helt grei mat”

Solheimshagen restaurant
Vurdert som nr. 12 av 48 Restauranter i Lillestrøm
Kjøkken: Asiatisk, Kinesisk
Anmeldt 2. august 2020 via mobile enheter

Maten er helt grei. Bevertning kan være litt treg, og lokalet er ikke det beste (ofte litt bråk). Take away herfra er ofte en bedre løsning for meg.

Dato for besøk: oktober 2019
1  Takk, thomasgT2364EF

Anmeldt 6. juni 2020 via mobile enheter

Veldig god pris. Maten smakte nydelig! Hyggelig betjening og masse sitteplasser.

Er mulighet for parkering i nærheten.

Helt perfekt!

Dato for besøk: juni 2020
Takk, Prebzors
Anmeldt 23. februar 2020

Har spist mange ganger på dette stedet og bestill mat hjem. Sist vi bestilte hjem synes vi kvaliteten på maten var veldig dårlig. En av rettene var med scampi, den var rett og slett tvilsom i smak. Retten ble kastet for å unngå å bli syk. De andre 4 rettene var heller ikke innbydende som de har brukt å være. Dessverre ble dette mest sannsynligvis den siste gangen vi bestiller mat fra dette stedet.

Dato for besøk: januar 2020
2  Takk, KentN626
Anmeldt 29. januar 2020 via mobile enheter

Flott sted, god mat. Billig. Anbefaler dette stedet. Her er alle velkommne :) hyggelig betjening, alltid ledig plasser. Kan være litt mye folk i helgene.

Dato for besøk: oktober 2019
Takk, NorwayTips
Anmeldt 17. januar 2020

Varmt og lunt!
Smilende og hyggelige mennesker som driver stedet!
Blir godt tatt imot!
Veldig rask service!
Vi kommer tilbake!

Dato for besøk: januar 2020
Takk, Companion387120

Reisende som så på Solheimshagen restaurant, så også på

Lillestrøm, Skedsmo
Lillestrøm, Skedsmo

Har du vært i Solheimshagen restaurant? Del dine erfaringer!