“God og rimelig mat”

Solheimshagen restaurant
Vurdert som nr. 15 av 44 Restauranter i Lillestrøm
Kjøkken: Asiatisk, Kinesisk
Anmeldt 22. august 2021

Godt mottatt, fremragende okse indrefilet til en fornuftig pris, men tilsynelatende ignorert av servitørene i tre kvarter etter at vi var ferdige med middagen. Vi tok dessert, cognac og kaffe hjemme...

Dato for besøk: desember 2020
Takk, Per T

Anmeldt 29. juni 2021

Beste vårrullene som finnes. Kan ikke bare kjøpe 1 til hver. Pepperbiff med løk er også og anbefale :)

1  Takk, AnneR2010
Anmeldt 7. februar 2021

Har bestilt mat her i mange år, som jeg har hentet og spist hjemme. Er veldig fornøyd med maten og service, men i går bestilte jeg fritert kongereker i sursøtsaus, kylling chop suey og fritert banan, fant hår i to av rettene hvilket var veldig ubehagelig. Trodde de som jobbet med mat brukte hodeplagg for å unngå slike ting ?

Dato for besøk: februar 2021
2  Takk, Davino1702
Anmeldt 6. februar 2021

Veldig god mat i velkjent kinarestaurant stil, ikke noe surr bare masse god mat, mer kreativ en mange andre ente kinarestauranter, anbefales

Dato for besøk: juni 2020
2  Takk, Serendra
Anmeldt 9. november 2020

God kinamat, store porsjoner,hyggelig sted med Ok priser, passer til lunsj og middager. Kan anbefales. Stort sett den noe eldre generasjon

Dato for besøk: oktober 2020
1  Takk, 54oddj

Reisende som så på Solheimshagen restaurant, så også på

Lillestrøm, Skedsmo
Lillestrøm, Skedsmo

Har du vært i Solheimshagen restaurant? Del dine erfaringer!