“Alltid noe godt.”
Anmeldelse av Garçon

Garçon
Vurdert som nr. 1 av 2 Smått og godt i Lillestrøm
Anmeldt 15. januar 2019

Dette er stedet jeg går til når jeg skal ha noe ekstra. Her har de fantastisk pizza, deilige smørbrød og nydelige bakevarer. Særlig vil jeg trekke frem de rustikke brødene og macronene. Innertier! Jeg var her sist i juletiden og handlet da biskotti og julekaker. Ren fryd! Vil ikke anbefale å sitte ute her på sommerstid da de har et problem med fugler.

1  Takk, Oktopia74

Anmeldt 20. november 2018

Minnesamvær etter en begravelse er en spesiell anledning. Det er en dag hvor de som kommer er sårbare. Her var det godt å være.
Vakkert pyntede bord i det gamle ærverdige bygget sentralt i Lillestrøm.
Nydelig mat, håndlaget. Fantastiske karbonader. ferske store reker , hjemmelaget eggerøre til laksen. Syltet løk til roastbiffen. dette er langt over det en kan forvente.
Hyggelig, våken og diskret service. Ikke noe problem at vi ble flere, enn vi hadde bestilt til.
Har sjelden hørt så mye skryt av mat, sted og service en slik dag.
Vi betale kun kuvertpris, veldig ok pris, som inkluderte lokale, og borddekking.
Doktorgården med Garcon kan virkelig anbefales.

1  Takk, bentemoent
Anmeldt 11. november 2018

Et hyggelig sted med gode produkter til en ok pris og et godt utvalg, uansett om du vil ha brødmat, kaffe og kake eller noe helt anet. I tillegg er det en hyggelig atmosfære på tedet

Takk, Øistein B
Anmeldt 9. oktober 2018 via mobile enheter

Det første som slår imot en når man kommer inn på Garcon er den deilige doften av nybakt. Vi bestilte deilige skolebrød og kakao med krem på toppen.
Kan det bli bedre?

Takk, Hastmo
Anmeldt 16. september 2018

Supert sted for frokost,lunch og middag. Og virkelig stedet å gå dersom man vil unne seg skikkelig god steinbakt brød. Er også med i togoodtogo, så her kan man gjøre en skikkelig scoop.

Dato for besøk: august 2018
Takk, hannehf74

Reisende som så på Garçon, så også på

Har du vært i Garçon? Del dine erfaringer!