“Styr unna Maten.”
Anmeldelse av Jekyll & Hyde - STENGT

Jekyll & Hyde
Kjøkken: Amerikansk, Grill
Anmeldt 23. juli 2020

Dårlig og dyr mat. Anbefales kun for å nyte noe kaldt å drikke .
Enkel pub mat og biffer men de klarer ikke å levere noen av delene

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, SimenT87

Anmeldt 1. juli 2020 via mobile enheter

Veldig koselig sted med kjempe gode burgere og hyggelig personale, samt greie priser. Perfekt beliggenhet også.

1  Takk, 86jonasberg
Anmeldt 9. mai 2020 via mobile enheter

Uten tvil det beste stedet for å sitte ned og spise burger i området. Trøffelburger og Pulled pork med nydelig tilbehør. Generøse porsjoner og fint anrettet . De er visst enda på kjøtt, men det blir neste gang.

Dato for besøk: mai 2020
Takk, Eirikohl1
Anmeldt 22. mars 2020

Utrolig god mat,vi var flere rundt bordet som bestilt ulike retter og alle fikk terningkast 6! Hyggelig atmosfære og god service!

Dato for besøk: mars 2020
Takk, metteo851
Anmeldt 22. mars 2020

Utrolig god mat. Stor utvalg av drikke. Super service. Et sted jeg kan anbefale på det sterkeste :-)

Dato for besøk: mars 2020
Takk, _yvndl2020