“Meget god mat og hyggelig betjening ”

Mirabel Restaurant Og Bar
Vurdert som nr. 4 av 48 Restauranter i Lillestrøm
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 4. januar 2019 via mobile enheter

Ett sted jeg vanligvis tar en pizza på uterestaurant om sommeren. Men idag ble det inn. Ble tatt imot av hyggelig betjening, bestilt mat og drikke som kom innen forvente tid. Jeg spiste krydderinnbakt indrefilet med diverse grønnsaker og gratinert poteter. Jeg forventet at maten var litt sterk og det var den, men akkurat passe etter min smak. God balanse mellom grønsaker, kjøtt og poteter. Prisen er alseptanel. Stemningen er avslappet og god. Anbefales.

Dato for besøk: januar 2019
2  Takk, tora359

Anmeldt 26. desember 2018 via mobile enheter

Veldig god rolig julelunch sammen med kollegaer. Dette stedet har gått gradene i størrelse og har nå imponerende lokaler sentralt i hovedgata i Lillestrøm.

Bordet var klart da ankom, menyer og vann raskt på plass. Vi hadde tradisjonelle italienske tallerkenretter og dessert, alt sammen meget delikat og velsmakende. Rettene kom også når de skulle.

Eneste grunn til 4 og ikke 5 rundinger er at servitørene til å begynne med var litt for opptatt av andre ting enn å ta opp bestillinger etc.

Mirabel anbefales, kommer gjerne tilbake.

1  Takk, j_rno381
Anmeldt 23. desember 2018

Vi ble tatt godt i mot og fikk profesjonell hjelp fra en svært dyktig servitør, maten smakte fortreffelig. Lite minus for at vi måtte sitte midt i trafikken på tross av at vi hadde bestilt i god tid. Gode restauranter bør ha tomannsbord langs vinduet, da de på firemannsbord ikke har tid til å se ut allikevel.

1  Takk, Serendra
Anmeldt 18. desember 2018

Meget god mat og hyggelig betjening. Populært sted så det kan være fornuftig å bestille bord. Sentral beliggenhet, med gåavstand til buss og tog.

Takk, Rune O
Anmeldt 18. desember 2018

Spiste julelunsj sammen med tidligere kollegaer. Det ble et fint møte i fine omgivelser.
Maten var ble fint presenter, men jeg har spist en bedre ribbe.

Takk, Tore Ivar S

Reisende som så på Mirabel Restaurant Og Bar, så også på

Lillestrøm, Skedsmo

Har du vært i Mirabel Restaurant Og Bar? Del dine erfaringer!