“Herlig atmosfære”

Vurdert som nr. 4 av 48 Restauranter i Lillestrøm
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 11. juli 2020

Nok en gang leverer Mirabel ett godt måltid.
En noe redusert meny grunnet C-19, men fremdeles nok å velge i.
Hyggelig atmosfære, bra oppfølgning, god service og god mat.
Må spesielt få trekke frem vår servitør, Kazim.
En mann med glimt i øyet, godt humor og samtidig veldig seriøs.
Neste bordsetning blir med han som servitør

Takk, 664_yvindg

Anmeldt 10. juli 2020

Fantastisk god mat, behagelig å spise, og Kazim serverer med et smil og tommel opp! Virkelig å anbefale!

Takk, 848lyrab
Anmeldt 10. juli 2020

Veldig hyggelige ansatte, spesielt Kazimveldig behagelig atmosfære med god mat. Anbefales på det sterkeste!

Takk, Voyage539040
Anmeldt 1. juli 2020 via mobile enheter

Sommerdag
Fullt ute, halvfullt inne
Etter 43 min kom maten. Helt enkle italienske retter, servitøren spanderte tre brus, men dette er ikke tilstrekkelig, mener jeg. Uten gratis brus ville det blitt en stjerne.
Maten smakte godt.

Dato for besøk: juni 2020
Takk, Finusmox
Anmeldt 24. juni 2020

Spiste middag med min kjære, og hadde håper på en herlig kveld. Dessverre ble dette en svært dårlig opplevelse.
Bestilte hvitløkbrød på deling til forrett, ingen ting å utsette på denne. Til hovedrett ble det peppersurret indrefilet på meg og lammefilet til følget. Med unntak av saus var tilbehøret identisk. Synes dette var noe merkelig, selv Egon har større variasjon.
Under måltidet fikk vi ingen oppfølging, servitøren kom først når måltidet var fortært. Vi hadde veldig lyst på dessert og drinker, men ble ikke spurt. Selv om servitøren gikk forbi oss flere ganger fikk vi ingen oppfølging, og måtte selv be om regning. Vin, forrett og hovedretter kom på 1500 kr. Dette var på ingen måte verdt pengene.
Har vært på Mirabel en gang før, den gangen fikk vi også dårlig service. Ønsket å gi dem en ny sjanse, men det dårlige inntrykket ble bare bekreftet.

Dato for besøk: mai 2020
1  Takk, ingridb_no

Reisende som så på Mirabel Restaurant Og Bar, så også på

Lillestrøm, Skedsmo

Har du vært i Mirabel Restaurant Og Bar? Del dine erfaringer!