“Snill servitør line”

Vurdert som nr. 4 av 48 Restauranter i Lillestrøm
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 13. juli 2020

Veldig god service av Line. hun var veldig snill og hyggelig. Spiste spagetti ai friti da mare den var også veldig bra. Det er beste restaurant i Lillestrøm

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, martalilianag2020

Veldig god mat.
Takk til Kazim som var kjempe snill og flink servitør.
Vi vil absolutt komme tilbake

Takk, 848anaish
Anmeldt 11. juli 2020

Utrolig hyggelig servitør! Kazim gjorde opplevelsen utrolig og matem vae utrolig god. Kommer gjerne igjen

Takk, StianT138
Anmeldt 11. juli 2020

Fantastisk mat ,og utrolig god service.Det var god stemning fra vi kom til vi dro,vår servitør Kazim leverte super service ,og vi følte oss som hjemme.Kan ærlig si at han er den beste servitøren jeg har vært bort i her i Norge! Vi i Oslo er ikke vant til sånt,så ta turen til Lillestrøm ! Det er virkelig verdt det!! Føltes som jeg var på ferie ! Tusen hjertelig takk Kazim!

1  Takk, adilsonbarbosa
Anmeldt 11. juli 2020

Den årlig jenteturer gikk som alltid til mirabel og som alltid super mat og service. Vi var heldige å få Kani som servitør og søren for ei super jente

Takk, 593randib

Reisende som så på Mirabel Restaurant Og Bar, så også på

Lillestrøm, Skedsmo

Har du vært i Mirabel Restaurant Og Bar? Del dine erfaringer!