“Middag med venner”

Vurdert som nr. 4 av 48 Restauranter i Lillestrøm
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 13. juli 2020

Hadde nok et gang en meget bra opplevelse på Mirabel. God service, god atmosfærer og en utrolig bra matopplevelse. Uten tvil Lillestrøms beste restaurant

Takk, magnush139

Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk mat og utrolig god service fra Line i dag! Alltid fornøyd hver gang jeg spiser på Mirabel. Beste restauranten i Lillestrøm

1  Takk, sandranic1996
Anmeldt 13. juli 2020

Veldig god service av Line. hun var veldig snill og hyggelig. Spiste spagetti ai friti da mare den var også veldig bra. Det er beste restaurant i Lillestrøm

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, martalilianag2020
Anmeldt 11. juli 2020

Veldig god mat.
Takk til Kazim som var kjempe snill og flink servitør.
Vi vil absolutt komme tilbake

Takk, 848anaish
Anmeldt 11. juli 2020

Utrolig hyggelig servitør! Kazim gjorde opplevelsen utrolig og matem vae utrolig god. Kommer gjerne igjen

Takk, StianT138

Reisende som så på Mirabel Restaurant Og Bar, så også på

Lillestrøm, Skedsmo

Har du vært i Mirabel Restaurant Og Bar? Del dine erfaringer!