“Fantastiske spanske Line”

Vurdert som nr. 4 av 48 Restauranter i Lillestrøm
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 17. juli 2020

God mat og utrolig hyggelig Spanske Line sørget for at kvelden ble veldig bra. Var innom ofte og sjekket at vi hadde det vi trengte. Tusen takk Line

Takk, DanielR5635

Anmeldt 17. juli 2020

Topp service og god mat. Hyggelig og tiltalende lokaler med mange og flinke ansatte. Anbefales på det sterkeste!

Takk, thomasnV1379EW
Anmeldt 16. juli 2020

Nok en gang har vi tatt middagen på Mirabel. Alltid hyggelig stemning og deilig mat. Servitør Line var tipp topp, blid, hyggelig og imøtekommende. Takk for maten

2  Takk, 815tones
Anmeldt 14. juli 2020

Gikk ut og spise med venner og jeg kunne ikke anbefale et bedre restaurant. Maten var kjempe godt og servitør var kjempe hyggelig. Jeg og de andre følte oss veldig velkommen. Navnet hans var Kazim, tusen takk!! Neste gang håper jeg igjen å få han. Ellers alt var veldig bra. Takk for en bra kveld.

Takk, babadisco
Anmeldt 13. juli 2020

Hadde nok et gang en meget bra opplevelse på Mirabel. God service, god atmosfærer og en utrolig bra matopplevelse. Uten tvil Lillestrøms beste restaurant

Takk, magnush139

Reisende som så på Mirabel Restaurant Og Bar, så også på

Lillestrøm, Skedsmo

Har du vært i Mirabel Restaurant Og Bar? Del dine erfaringer!