“Meget bra mat og service.”

Mirabel Restaurant Og Bar
Vurdert som nr. 4 av 48 Restauranter i Lillestrøm
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Meget bra mat og service. Kyndig personale med god kunnskap på vin og øl av Kasim! Absolutt å anbefale.

Takk, mauriciosG3427PN

Anmeldt 18. juli 2020

Tusen takk til servitør Line for super service Vi storkoste oss fra vi kom til vi gikk. God mat

Takk, netta72af
Anmeldt 17. juli 2020

God mat og utrolig hyggelig Spanske Line sørget for at kvelden ble veldig bra. Var innom ofte og sjekket at vi hadde det vi trengte. Tusen takk Line

Takk, DanielR5635
Anmeldt 17. juli 2020

Topp service og god mat. Hyggelig og tiltalende lokaler med mange og flinke ansatte. Anbefales på det sterkeste!

Takk, thomasnV1379EW
Anmeldt 16. juli 2020

Nok en gang har vi tatt middagen på Mirabel. Alltid hyggelig stemning og deilig mat. Servitør Line var tipp topp, blid, hyggelig og imøtekommende. Takk for maten

2  Takk, 815tones

Reisende som så på Mirabel Restaurant Og Bar, så også på

Lillestrøm, Skedsmo

Har du vært i Mirabel Restaurant Og Bar? Del dine erfaringer!