“Goooood mat og god service- Kazim ruler”

Mirabel Restaurant Og Bar
Vurdert som nr. 4 av 48 Restauranter i Lillestrøm
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 18. juli 2020

Kjempegod mat, atmosfære og service. Kazim har vartet oss opp etter alle kunstens regler. Skal snart tilbake. Nydelige frozen daquries.

Takk, solveigl729

Anmeldt 18. juli 2020

Hatt en veldig hyggelig kveld, god mat og drikke, ble både middag og kveldsmat :) Og en veldig hyggelig servitør, takk til Kazim / Bjørnar

Takk, 488linem
Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Meget bra mat og service. Kyndig personale med god kunnskap på vin og øl av Kasim! Absolutt å anbefale.

Takk, mauriciosG3427PN
Anmeldt 18. juli 2020

Tusen takk til servitør Line for super service Vi storkoste oss fra vi kom til vi gikk. God mat

Takk, netta72af
Anmeldt 17. juli 2020

God mat og utrolig hyggelig Spanske Line sørget for at kvelden ble veldig bra. Var innom ofte og sjekket at vi hadde det vi trengte. Tusen takk Line

Takk, DanielR5635

Reisende som så på Mirabel Restaurant Og Bar, så også på

Lillestrøm, Skedsmo

Har du vært i Mirabel Restaurant Og Bar? Del dine erfaringer!