“Line”

Vurdert som nr. 4 av 48 Restauranter i Lillestrøm
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 19. juli 2020

Veldig snill simparics line, helt fantastisk servitør hyggelig . Hun servete veldig bra alt. Anbefales

Takk, 561leninc

Anmeldt 19. juli 2020

Vi hadde Line som servitør, hun var veldig hyggelig, straalende service. Vi kommer tilbake. Anbefales

Takk, R3658SNjorges
Anmeldt 19. juli 2020

Vi var noen venner på Mirabel, veldig god service av Line fra spania hun var veldig snil og hyggelig, vi hadde snackstallerken og blåshell veldig god mat også.

Takk, aquilinog523
Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Meget god service av Kazim. Han er en sprudlende person med god kunnskap på vin og øl. Anbefales på det sterkeste. Vi kommer garantert tilbake. Et fantastisk sted

Takk, 248espenm
Anmeldt 18. juli 2020

Kjempegod mat, atmosfære og service. Kazim har vartet oss opp etter alle kunstens regler. Skal snart tilbake. Nydelige frozen daquries.

Takk, solveigl729

Reisende som så på Mirabel Restaurant Og Bar, så også på

Lillestrøm, Skedsmo

Har du vært i Mirabel Restaurant Og Bar? Del dine erfaringer!